Els Mossos d'Esquadra treballen amb la hipòtesi que el conductor hauria perdut la vida en quedar aixafat pel seu propi cotxe mentre canviava una roda
ACN
La Roca del Vallès.-Els Mossos d'Esquadra investiguen la mort d'un home de nacionalitat portuguesa i 62 anys aquest matí al punt quilomètric 127 de l'autopista AP-7, a l'alçada de la Roca del Vallès (Vallès Oriental). Fonts policials han explicat a l'ACN que s'està treballant amb la hipòtesi que la víctima hauria punxat una roda i hauria aturat el seu cotxe al voral de la carretera per canviar-la. Mentre duia a terme aquesta tasca hauria quedat aixafat pel seu propi vehicle i hauria perdut la vida. La policia ha obert una investigació per esclarir els fets. A causa d'aquests succés s'ha hagut de tallar la via en sentit Barcelona durant una hora.
La policia ha rebut un avís aquest dimecres a les 11.50. Fins al lloc dels fets s'han desplaçat dotacions policials, de bombers i un helicòpter medicalitzat. Aquest incident no es considera un accident de trànsit perquè el vehicle no es trobava en moviment.