L'escriptor publica 'Res de res' que tracta sobre un home vital que s'apropa a la mort i viu en una època desesperançadora
ACN
Barcelona.-El protagonista de nou llibre de Hanif Kureishi, 'Res de res' (Anagrama), és en Waldo, un home d'avançada edat que es troba en una cadira de rodes. A Kureishi li interessa molt la gent gran i una de les idees que ha exposat sobre el pas del temps és que "amb l'edat ho acabes perdent tot, ja siguis un multimilionari o una persona molt pobre, perds la teva carrera o la teva mobilitat", com es veu en el cas del personatge principal de 'Res de res'. Kureishi ha explicat que el seu nou llibre tracta sobre un home molt vital que "s'apropa al moment de la seva mort i mostra un esgotament i falta d'esperança. M'agrada escriure sobre el terrible que és la situació, però fer-ho d'una forma divertida".
En Waldo, molt conegut en el món del cinema, es troba prostrat en una cadira de rodes. Waldo està casat amb la Zee, més jove que ell. El tercer gran personatge és l'Eddie, periodista cinematogrà?c, antic admirador d'en Waldo i ara amant de la Zee davant dels nassos del vell director, que maquina una venjança amb l'ajuda de l'Anita, actriu i amiga, qui investigarà el truculent passat de l'Eddie. Com ha explicat l'editorial, Kureishi explora en aquesta novel·la breu les dissorts de la vellesa i la decrepitud física.