Publicado 07/11/2019 14:57

La Grossa de Cap d'Any posar a la venda 20.000 números més i confia a comercialitzar un 5% més de participacions

Agencia Catalana de Noticias
Agencia Catalana de Noticias - ACN

ACN

Barcelona.-La Grossa de Cap d'Any posar a la venda 20.000 número més, arribant als 100.000, i confia a comercialitzar un 5% més de participacions. Loteries de Catalunya ha presentat aquest dijous la nova campanya de la Grossa, que es podr veure a partir del dilluns. Aquest any hi haur més de 850.000 bitllets amb algun tipus de premi. El preu es manté en 10 euros. S'ha renovat la imatge de marca de l'entitat amb la finalitat de representar la diversitat de la seva oferta lúdica i de simbolitzar l'alegria dels beneficiaris dels programes socials que impulsen a través dels seus guanys, que es canalitzen a través del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya .

Aquest any la Grossa torna a tenir vuit premis i ha sortit a la venda amb una tirada de 50 milions d'euros: 45 milions en paper en punts de venda (estancs, llibreries, quioscos, bars i supermercats) i 5 milions en suport virtual.A partir de dilluns vinent comena la campanya de publicitat batejada amb el lema 'Feli vida nova'. El director de Loteries de Catalunya, Jaume Torrabadella, ha explicat que l'anunci d'enguany és diferent, tot i que continua basant-se en l'humor. L'eix vertebrador és aquest cop la idea de compartir. La Grossa li toca a una senyora de 80 anys que porta tota la vida pendent de les necessitats dels altres, com ara del seu marit. "Quan s'assabenta que té el número guanyador decideix fer un gir en la seva vida que despertar com a mínim un somriure", ha afegit Torrabadella. Al marge de la campanya comunicativa, el responsable de Loteries de Catalunya ha explicat que qualsevol persona que regali un bitllet podr gravar un vídeo i enviar-lo a la persona que vulgui desitjant un propsit d'any nou. Es far a través de l'aplicació de Loteries, introduint el codi que conté el sobre del bitllet adquirit. Torrabadella ha indicat que el receptor podr visualitzar la gravació descarregant-se la mateixa aplicació i enfocant el bitllet. Pel que fa a la renovació d'imatge de la marca, l'han volgut canviar "de dalt a baix" destacant tres eixos: la loteria de proximitat, la modernitat i la innovació i l'alegria compartida. El logotip és una cara somrient que es converteix en una picada d'ull, i "representa el fet que no només jugues tu si no també els beneficiaris de la loteria de Catalunya, la raó de ser de Loteries de Catalunya", ha apuntat Torrabadella.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés