Publicat 24/01/2017 13:04

El govern municipal de Castelldefels suma dos regidors del PDeCAT

Amb les noves incorporacions, 15 dels 25 edils del consistori formaran part de l'equip de govern del que només queden fora el PP i Ciutadans

ACN

Castelldefels.-El govern municipal de Castelldefels, actualment format pels regidors del PSC (4), Movem Castelldefels (4), ERC (3) i Castelldefels Sí Pot (2), ampliarà la seva majoria amb la incorporació dels dos regidors del PDeCAT, Xavier Amate i Lluís Soler, que fins ara donaven el seu suport puntual al govern municipal. Així, el nou equip de govern estarà format per 15 dels 25 regidors i regidores del consistori del que només en quedaran fora els vuit regidors del PP i els dos de Ciutadans. Segons fonts del govern municipal, les dues noves incorporacions amplien la base del govern de progrés que va sorgir de les urnes a les darreres eleccions municipals amb la voluntat compartida de "consolidar i reforçar un projecte transformador per la ciutat".

Els dos regidors del PDeCat assumiran responsabilitats vinculades a la política territorial del govern municipal, com ara Mobilitat, Platges o Planejament, i als serveis d’informació, entre d’altres.

Contingut patrocinat