Publicado 5/2/2019 21:36:07CET

El Govern dissenya un pla per convertir Catalunya en un dels tres principals destins turístics de la mediterrània

ACN

Pretén augmentar un 9% els viatgers que arriben durant la temporada baixa, i un 11% els que s'allotgen en destinacions d'interior

ACN

Sant Cugat del Vallès.-El nou Pla de màrqueting turístic de Catalunya 2018-2022 vol convertir aquest territori en un dels tres principals destins de la mediterrània. Així ho ha anunciat el director de l'Agència Catalana de Turisme (ACT), David Font, en la presentació del nou document que pretén augmentar el 9% els visitants que arriben a Catalunya durant la temporada baixa, i un 11% els que s'allotgen en destinacions d'interior. El treball, elaborat de forma conjunta amb agents turístics, patronats i sector privat, preveu assolir els 21 milions de viatgers internacionals i incrementar la despesa mitjana per turista, que actualment és de 187 euros per persona. Per fer-ho possible planteja una vintena de mesures, entre les quals destaca la creació de la marca Grand Tour de Catalunya (GTC), un itinerari per descobrir el país en un període d'entre cinc i deu dies.


L'actualitat més visitada a Aldia.cat

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2019 Europa Press. Està expressament prohibida la redistribució i la redifusió de tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense previ i exprés consentiment.