Publicado 22/5/2019 12:50:07 +02:00CET

La Fira vol situar Barcelona en el lideratge de la transformació dels models de negoci en el sector retail

Agencia Catalana de Noticias
ACN

El recinte acollirà la primera edició del Retail Brand&Experience World Congress, que concentrarà més de 200 experts i una seixantena d'start-ups'

ACN

Barcelona.-La Fira de Barcelona acollirà entre el 27 i el 29 de maig la primera edició del Retail Brand&Experience World Congress amb l'objectiu de situar la capital catalana en el lideratge de la transformació dels models de negoci en el sector del retail. Segons el director de Negoci Propi de Fira de Barcelona, Salvador Tasqué, "hi ha espai a Barcelona i des de Barcelona per liderar un esdeveniment singular i de primera línia" i ha destacat la presència de "perfils molt alts" entre els ponents, que presentaran les darreres solucions en relació a la digitalització del sector, entre d'altres. En total, se n'espera la participació de 210, entre els quals hi ha directius de Google, British Airways, Levi's i Nestlé Purina, entre d'altres, repartits en 120 sessions; a més de 64 empreses emergents.


el més llegit

  1. 1

    Els treballadors autoconfinados en una residència de Lleida tornen a la seva casa

  2. 2

    Un centenar de voluntaris de L'Hospitalet (Barcelona) ajuden persones vulnerables

  3. 3

    Personalitats vinculades a Badalona (Barcelona) animaran a quedar-se a casa en xarxes socials

  4. 4

    Catalunya separa i trasllada a ancians de residències a diversos hotels i centres

  5. 5

    L'alcalde de Mollet del Vallès (Barcelona) demana a Torra "corregir" retallades