Publicado 22/05/2019 12:50CET

La Fira vol situar Barcelona en el lideratge de la transformació dels models de negoci en el sector retail

Agencia Catalana de Noticias
ACN

El recinte acollir la primera edició del Retail Brand&Experience World Congress, que concentrar més de 200 experts i una seixantena d'start-ups'

ACN

Barcelona.-La Fira de Barcelona acollir entre el 27 i el 29 de maig la primera edició del Retail Brand&Experience World Congress amb l'objectiu de situar la capital catalana en el lideratge de la transformació dels models de negoci en el sector del retail. Segons el director de Negoci Propi de Fira de Barcelona, Salvador Tasqué, "hi ha espai a Barcelona i des de Barcelona per liderar un esdeveniment singular i de primera línia" i ha destacat la presncia de "perfils molt alts" entre els ponents, que presentaran les darreres solucions en relació a la digitalització del sector, entre d'altres. En total, se n'espera la participació de 210, entre els quals hi ha directius de Google, British Airways, Levi's i Nestlé Purina, entre d'altres, repartits en 120 sessions; a més de 64 empreses emergents.


www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2020 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés