Publicado 15/07/2019 15:06

Entra en servei el nou ramal de la C-32 que millorar la connexió amb l'enlla de Mataró Oest

L'obra ha suposat una inversió de 2 MEUR i permetr descongestionar l'entorn de l'accés a l'autopista

ACN

Mataró.-El nou ramal de la C-32 que millorar la connexió amb l'enlla de Mataró Oest ja est operatiu. L'obra ha suposat una inversió de 2 MEUR i permetr millorar l'accessibilitat i la fludesa del trnsit en aquest punt de la xarxa viria. Aquesta actuació és la segona fase del projecte per remodelar aquesta connexió que iniciar-se l'any 2016. Els treballs han consistit en la construcció d'un vial adjacent a la sortida de la C-32 cap a Barcelona i de dues rotondes per a diversificar el trnsit procedent del carrer Brusselles, el carrer d'Estrasburg i el torrent de les Piques. Tot plegat amb la voluntat de millorar la circulació a l'entorn de la plaa de la Gran Bretanya i resoldre les situacions puntuals de congestió que es deriven de l'activitat del centre comercial Mataró Parc.

L'alcalde de la Mataró, David Bote i el secretari d'Infraestructures i Mobilitat, Isidre Gavín, han inaugurat aquesta obra aquest dilluns. El nou vial, de 340 metres de longitud i sis d'amplada, s'inicia a la crulla dels carrers d'Estrasburg i torrent de les Piques, on s'ha construt una rotonda de 45 metres de dimetre. Després continua amb l'adequació del carrer d'Estrasburg i una nova rotonda, de 35 metres de dimetre, a l'alada del futur accés a l'estacionament subterrani del centre comercial.Des d'aquest punt, el nou vial travessa per sobre el ramal de sortida de la calada sentit Barcelona de l'enlla de l'autopista C-32, mitjanant una prgola d'uns 27 metres de longitud, se situa parallel a aquest ramal, en el seu costat esquerre, i passa per sota de la passarella de vianants construda en la remodelació de lenlla, fins a connectar amb la plaa de la Gran Bretanya.A banda, s'ha construt un separador físic entre les dues calades per evitar el trenat dels vehicles procedents de l'autopista amb els del carrer d'Estrasburg. Les obres també han incls quatre murs de per a minimitzar l'afectació de la nova infraestructura a l'autopista així com a la vialitat urbana; la senyalització vertical i horitzontal; la reposició de tots els serveis i elements urbans del carrer d'Estrasburg, les barreres de seguretat i les mesures ambientals per a permetre la seva integració a lentorn.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés