Publicat 26/10/2020 19:28

Els Mossos detenen un veí de Tivissa de 26 anys com a presumpte autor de l'incendi forestal que encara crema al municipi

L'home passar a disposició del jutjat en funció de gurdia de Falset aquest dimarts

ACN

Tivissa.-Els Mossos d'Esquadra han detingut un home com a presumpte autor de l'incendi forestal que encara crema a la serra de Tivissa, a la Ribera d'Ebre. Es tracta d'un veí del municipi, de nacionalitat anglesa i 26 anys. Arran dels indicis recollits pels Agents Rurals, que indicaven que la causa del foc havia estat una negligncia en unes cremes agrícoles, se l'ha localitzat a la masia on resideix i se l'ha arrestat. Est acusat d'un delicte d'incendi per imprudncia greu. L'home estava fent cremes agrícoles per el vent ha escampat el foc i s'ha generat l'incendi. Segon fonts policials, l'home passar a disposició del jutjat en funcions de gurdia de Falset aquest dimarts.

El foc est estabilitzat per hi treballen encara una cinquantena de dotacions terrestres dels Bombers. L'incendi ha cremat entre 8 i 10 hectrees.