Els mitjans públics catalans entenen la “inevitable” transformació digital com una oportunitat de creixement

Publicado 9/4/2019 12:48:48CET

Una xerrada sobre la distribució de continguts a les plataformes digitals centra la inauguració de la 15a edició de l’e-week de la UVic-UCC

ACN

Vic.-Intentar ser presents a totes les plataformes de continguts i xarxes socials és un dels objectius dels mitjans públics catalans. Així ho ha explicat el cap de Mitjans Digitals de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, Saül Gordillo, aquest dimarts durant la inauguració de la 15a edició de la setmana digital de la UVic-UCC. Per Gordillo, si cada vegada hi ha menys espectadors de televisió i ràdio tradicionals, “cal fer un esforç per sortir de la nostra zona de confort i captar els nous usuaris de l’entorn digital”. Si bé aquest canvi digital és “inevitable”, en comptes d’enfrontar-lo com una amenaça, l’estratègia dels mitjans públics ho encara com una oportunitat de creixement, ha explicat Saül Gordillo.


L'actualitat més visitada a Aldia.cat

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2019 Europa Press. Està expressament prohibida la redistribució i la redifusió de tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense previ i exprés consentiment.