Publicado 28/10/2020 15:57CET

Els clients de l'outlet de Viladecans passen menys temps al centre i gasten més després del confinament

El centre comercial ha registrat un increment del 8% tant en vendes com en visitants al mes d'octubre

ACN

Barcelona.-Els responsables de Viladecans The Style Outlets han constatat que després del confinament els seus clients prioritzen la seguretat i la racionalitat a les compresa. Així, han reduït en un 12% el temps d'estada al centre i, per contra, consumeixen més, com índica que el ràtio de conversió hagi crescut un 30%. Unes dades que conviden a l'optimisme després de mesos "complicats" i que es confirmen amb un increment del 8% tant de les vendes com dels visitants en el que portem de mes d'octubre respecte l'any anterior. Coincidint amb el quart aniversari, a més, el centre ha obert noves botigues de marques com Kappa, Duuo, Jack & Jones, No Name i Vilma y Luis.


el més llegit

  1. 1

    Descobreixen el possible nom de la ciutat ibèrica de Tivissa per una inscripció de plom

  2. 2

    El Govern llogarà fins a 1.500 pisos a privats per ajudar 1.700 famílies vulnerables

  3. 3

    Coronavirus.- Barcelona adapta el pla d'actuació municipal per donar resposta a la crisi

  4. 4

    Desmantellen tres plantacions de marihuana a la comarca del Bages

  5. 5

    Lluís Busquets i Grabulosa presenta els seus dietaris 1981-87 com a "mirall ustori" de la seva vida

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2020 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés