Els botiguers de Vic proposen una campanya on l’art es combina amb el producte més exclusiu

Agencia Catalana de Noticias
ACN
Publicado 20/5/2019 18:14:47CET

Una setantena de comerços participen d’una iniciativa que convertirà la capital osonenca en un museu a l’aire lliure

ACN

Vic.-Vic Edició Limitada és l’última campanya de Vic Comerç per seguir dinamitzant el comerç a la ciutat. El president de l’entitat, Antoni Brachs, ha explicat que cada botiga ha escollit un producte -per la seva notorietat o exclusivitat- i s’ha convertit en quadre fet a partir de tècniques digitals personalitzades. Durant quinze dies, els quadres s’exposaran als aparadors com si es tractés d’obres que es poden contemplar en un museu. Brachs ha destacat que d’aquesta manera Vic es convertirà en un museu a l’aire lliure “amb productes únics per a botigues singulars”. Paral·lelament, els comerços també proposen experiències lligades al producte que es vol posar en valor. Per exemple, una carnisseria de la ciutat organitza tastos de l’embotit que ha elaborat per a l’ocasió. La campanya es posarà en marxa a partir d’aquest dijous.


Contador
L'actualitat més visitada a Aldia.cat

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2019 Europa Press. Està expressament prohibida la redistribució i la redifusió de tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense previ i exprés consentiment.