Publicat 02/10/2020 10:03

La DOP Pera de Lleida presenta la seva websrie amb qu pretén captivar el públic més jove a les xarxes socials

Imatge de l'equip de rodatge de la websrie 'Edenia', a la sala Coliseum de Corbins, l'1 d'octubre del 2020. (Horitzontal)
Imatge de l'equip de rodatge de la websrie 'Edenia', a la sala Coliseum de Corbins, l'1 d'octubre del 2020. (Horitzontal) - Cedida per la DOP Pera de Lleida (ACN)

'Edenia' consta de tretze capítols de durada i cada setmana se'n publicaran dos a internet

ACN

Corbins.-El Consell Regulador de la DOP Pera de Lleida ha creat la seva prpia websrie i aquest dijous en va presentar a Corbins (Segri) el triler i el primer capítol. 'Edenia', és una websrie "amb suspens i humor" que consta de tretze capítols de durada i cada setmana se'n publicaran dos a les xarxes socials de la DOP Pera de Lleida (Facebook i Instagram), des del diumenge 4 d'octubre i fins el 15 de novembre -cada diumenge i dimecres-. A més, publicar a les xarxes una srie de pistes i informacions addicionals que tindran en suspens els seguidors del perfil. La srie al complet també quedar publicada i es podr recuperar a al web de Pera de Lleida i al Youtube. L'objectiu de la iniciativa és captivar el públic més jove a les xarxes socials.

Segons el president de la DOP Pera de Lleida, Gerard Pujol, s'ha optat per "una trama d'intriga i investigació, amb tocs d'humor i personatges caricaturitzats al mxim que enganxin l'espectador en un entorn rural on les peres hi són presents d'una manera natural: a la botiga, a la taula, al camp o fins i tot, en el propi nom de la srie, Edenia, que és la marca sota la que es comercialitza la DOP Pera de Lleida".Pujol va explicar que en el moment en qu es va dissenyar la campanya d'enguany de la DOP es va optar per potenciar el coneixement de la marca a les xarxes socials i la intenció d'arribar amb un producte d'oci als públics més joves. "La pandmia est potenciant l'ús d'internet i hem volgut aprofitar la situació", va indicar. "En aquesta promoció en particular de la pera, no busquen un missatge allionador de les seves propietats perqu ja són conegudes, senzillament volíem fer present la marca en la ment d'aquest consumidor jove que busca entreteniment a les xarxes socials", segons el president de la DOP Pera de LleidaPujol també va destacar i agrair la implicació, la professionalitat i la illusió amb que ha treballat tot l'equip responsable del rodatge i que els ha dut a aconseguir "un gran producte".Edenia, la websrie, és obra de les guionistes lleidatanes Violeta Porta i Marta González de la Vega que, a la vegada són protagonista i directora, respectivament. Cal destacar també el paper de la Nora Porta a la producció i muntatge i de tot l'equip. La meitat de l'equip tcnic és de les comarques de Lleida, així com gairebé tots els actors i actrius.La presentació que es va fer a la sala Coliseum de Corbins en un acte condut per l'actor i humorista Peyu. A més de l'equip de la websrie i de Gerard Pujol, també va comptar amb la participació del director general d'Alimentació, Qualitat i Indústries Agroalimentries, Carmel Mdol; del president d'Afrucat, Francesc Torres, i del secretari tcnic de la DOP Pera de Lleida i director-general d'Afrucat, Manel Simon.