Publicado 02/10/2020 10:03CET

La DOP Pera de Lleida presenta la seva websèrie amb què pretén captivar el públic més jove a les xarxes socials

Imatge de l'equip de rodatge de la websèrie 'Edenia', a la sala Coliseum de Corbins, l'1 d'octubre del 2020. (Horitzontal)
Imatge de l'equip de rodatge de la websèrie 'Edenia', a la sala Coliseum de Corbins, l'1 d'octubre del 2020. (Horitzontal) - Cedida per la DOP Pera de Lleida (ACN)

'Edenia' consta de tretze capítols de durada i cada setmana se'n publicaran dos a internet

ACN

Corbins.-El Consell Regulador de la DOP Pera de Lleida ha creat la seva pròpia websèrie i aquest dijous en va presentar a Corbins (Segrià) el tràiler i el primer capítol. 'Edenia', és una websèrie "amb suspens i humor" que consta de tretze capítols de durada i cada setmana se'n publicaran dos a les xarxes socials de la DOP Pera de Lleida (Facebook i Instagram), des del diumenge 4 d'octubre i fins el 15 de novembre -cada diumenge i dimecres-. A més, publicarà a les xarxes una sèrie de pistes i informacions addicionals que tindran en suspens els seguidors del perfil. La sèrie al complet també quedarà publicada i es podrà recuperar a al web de Pera de Lleida i al Youtube. L'objectiu de la iniciativa és captivar el públic més jove a les xarxes socials.

Segons el president de la DOP Pera de Lleida, Gerard Pujol, s'ha optat per "una trama d'intriga i investigació, amb tocs d'humor i personatges caricaturitzats al màxim que enganxin l'espectador en un entorn rural on les peres hi són presents d'una manera natural: a la botiga, a la taula, al camp o fins i tot, en el propi nom de la sèrie, Edenia, que és la marca sota la que es comercialitza la DOP Pera de Lleida".Pujol va explicar que en el moment en què es va dissenyar la campanya d'enguany de la DOP es va optar per potenciar el coneixement de la marca a les xarxes socials i la intenció d'arribar amb un producte d'oci als públics més joves. "La pandèmia està potenciant l'ús d'internet i hem volgut aprofitar la situació", va indicar. "En aquesta promoció en particular de la pera, no busquen un missatge alliçonador de les seves propietats perquè ja són conegudes, senzillament volíem fer present la marca en la ment d'aquest consumidor jove que busca entreteniment a les xarxes socials", segons el president de la DOP Pera de LleidaPujol també va destacar i agrair la implicació, la professionalitat i la il·lusió amb que ha treballat tot l'equip responsable del rodatge i que els ha dut a aconseguir "un gran producte".Edenia, la websèrie, és obra de les guionistes lleidatanes Violeta Porta i Marta González de la Vega que, a la vegada són protagonista i directora, respectivament. Cal destacar també el paper de la Nora Porta a la producció i muntatge i de tot l'equip. La meitat de l'equip tècnic és de les comarques de Lleida, així com gairebé tots els actors i actrius.La presentació que es va fer a la sala Coliseum de Corbins en un acte conduït per l'actor i humorista Peyu. A més de l'equip de la websèrie i de Gerard Pujol, també va comptar amb la participació del director general d'Alimentació, Qualitat i Indústries Agroalimentàries, Carmel Mòdol; del president d'Afrucat, Francesc Torres, i del secretari tècnic de la DOP Pera de Lleida i director-general d'Afrucat, Manel Simon.

Contador

el més llegit

  1. 1

    Mor a Terrassa el 'cantaor' i compositor Parrita

  2. 2

    El comitè d'empresa d'ICL a Súria assegura que no acceptarà cap baixa "traumàtica"

  3. 3

    Tres detinguts i 96 identificats en un dispositiu policial a Reus

  4. 4

    Vic suspèn el Mercat Medieval per reduir la mobilitat i el contacte social en la segona onada de la pandèmia

  5. 5

    Els Mossos detenen un veí de Tivissa de 26 anys com a presumpte autor de l'incendi forestal que encara crema al municipi

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2020 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés