Pla mitj, extret de la cmera del radar, del cotxe circulant a 216 km/h per l'autopista AP-7 a Roda de Ber el 16-9-20 (horitzontal). - Mossos d'Esquadra (ACN)
ACN
Barcelona.-Els Mossos d'Esquadra van denunciar dimecres passat un home de 37 anys, de nacionalitat espanyola i veí de Vallirana (Baix Llobregat), com a presumpte autor dun delicte contra la seguretat del trnsit per circular a una velocitat penalment punible. També va ser denunciat per conduir estant privat judicialment del permís de manera cautelar o definitiva i administrativament per conduir sota els efectes de lalcohol. Al voltant de dos quarts de quatre de la tarda, un control de trnsit al quilmetre 226,5 de lAP-7, al terme municipal de Roda de Ber (Tarragons), va detectar un turisme que circulava a 216 km\/h en sentit Barcelona, quan en aquest tram de carretera la velocitat mxima est limitada a 120 km\/h.
Després didentificar el conductor, la patrulla va comprovar que tenia el permís retirat per ordre judicial. Així mateix, en fer-li la prova dalcoholmia va donar una taxa de 0,40 milligrams dalcohol per litre daire expirat, quan la mxima permesa és de 0,25 mg\/l. El conductor haur de comparixer aquest dilluns davant el jutjat dinstrucció en funcions de gurdia del Vendrell.