Publicat 01/09/2017 13:43

Cs pregunta a l'Ajuntament de Barcelona sobre el paper d'ANC i Òmnium en la manifestació contra el terrorisme

Mejías constata que la convocatòria va ser una "vergonya internacional" perquè es va "polititzar" per part dels independentistes

ACN

Barcelona.-El grup municipal de Cs a Barcelona ha presentat un total de 42 preguntes perquè el govern municipal aclareixi quin paper van tenir ANC i Òmnium Cultural en la manifestació contra el terrorisme del passat 26 d'agost a la capital catalana. Segons la líder de Cs, Carina Mejías, la convocatòria va acabar sent una "vergonya internacional" perquè es va "polititzar" per part dels independentistes. El grup, que ha demanat la compareixença del comissionat de Seguretat, Amadeu Recasens, considera que el servei ordre hauria d'haver estat a càrrec d ela Guàrdia Urbana i no d'aquestes entitats independentistes. Les preguntes també demanen informació sobre el repartiment de pancartes i cartells i les consignes que es van donar als voluntaris.

D'altra banda, Mejías també ha reclamat un pla d'intervenció social, policial i de salut pública per acabar amb el fenomen dels 'narcopisos' del Raval, pels quals protesten els veïns des de fa més de dos mesos. "Volem un pla integral que acabi amb els problemes de convivència que provoquen els narcotraficants i que expulsen els veïns del barri”, ha apuntat.

Contingut patrocinat