Els llocs més visitats són el Museu del Torró i la Xocolata d'Agramunt, el Monestir de Vallbona de les Monges i Cal Trepat de Trrega
ACN
Trrega.-El volum de turistes que van visitar l'Urgell va créixer durant el 2018. Així es desprn de les dades de l'oficina comarcal de turisme que apunten, en primer, lloc un increment del 3,14% del nombre de persones ateses. En aquest sentit, els llocs que han rebut més visitants són el Museu del Torró i la Xocolata d'Agramunt, amb 28.215 persones, el Monestir de Vallbona de les Monges, amb 22.177 persones i el museu de Cal Trepat de Trrega amb 8.639 persones. La procedncia dels visitants és de Catalunya, amb un 83,4% del total, un 16,6% de l'estat espanyol, Europa i altres pasos. Els establiments hotelers i de turisme rural han registrat una baixada de les pernoctacions de l'1,26%.
Pel que fa a les oficines municipals de turisme de la comarca de l'Urgell han ats 6.638 persones a Verdú, que suposa un augment important respecte les 1.012 de l'any 2017; 5.360 a la d'Agramunt, que també ha augmentat, respecte les 4.696 del 2017; 4.492 a la de Vallbona de les Monges, que també ha augmentat respecte les 3.400 del 2017; i 169 a l'oficina de Bellpuig.D'altra banda, a Agramunt han realitzat la visita pel nucli histric un total de 1.325 persones; a Verdú 3.621 i a Bellpuig 220 persones. Altres espais que han rebut un important volum de visitants són l'Espai Guinovart d'Agramunt, amb 5.769; el refugi antiaeri de la mateixa població amb 4.319 visitants; el Museu Comarcal de l'Urgell amb 7.451; i l'espai Museístic del Cinema de Vallbona de les Monges amb 1.323 visitants.D'altra banda, segons les dades aportades pels allotjaments, han comptabilitzat una ocupació mitjana del 52,84% que suposa un descens de l'1,26% respecte als 54,10% de l'any anterior. Segons els establiments, la procedncia dels hostes és majoritriament de la demarcació de Barcelona, tot i que també arriben de l'estat espanyol, Alemanya, Frana, Itlia i el Regne Unit. Els clients són bsicament de tipus familiar i grups d'amics.