Publicado 15/02/2019 11:13

La Costa Daurada llana un pla de promoció per fidelitzar el turisme nacional i el francs i seduir el polons el 2019

Agencia Catalana de Noticias
ACN

ACN

Salou.-El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Cambrils, Salou i Vila-seca, i la Federació Empresarial d'Hosteleria i Turisme (FEHT) han projectat un pla de promoció per al 2019 que se centra en la consolidació del turisme familiar nacional. Concretament, un 30% del pressupost del pla - de 900.000 euros- va dirigit a la fidelització del mercat espanyol. Frana s'endú un 20% del pressupost. També es faran accions per a seguir atraient els turistes irlandesos, alemanys, holandesos, belgues i russos. Pel que fa als nous mercats, la Costa Daurada vol seduir Polnia, país des d'on ja hi ha 11.000 places d'arribada contractades a l'Aeroport de Reus, un 250% més que el 2018. A més, també volen captar visitants dels mercats nrdics, pasos de l'Europa de l'Est o nrdics.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés