Publicat 09/10/2020 13:35

Continua la recerca de l'home de 82 anys desaparegut a Olot

Pla general d'un vehicle dels Mossos d'Esquadra amb diversos agents buscant un home desaparegut a Olot el 8 d'octubre de 2020 (Horitzontal)
Pla general d'un vehicle dels Mossos d'Esquadra amb diversos agents buscant un home desaparegut a Olot el 8 d'octubre de 2020 (Horitzontal) - Imatge cedida a l'ACN per Mossos d'Esquadra (ACN)

ACN

Barcelona.-Bombers de la Generalitat, Mossos i Policia local d'Olot ha reprs aquest divendres al mati el dispositiu de recerca de l'home de 82 anys desaparegut aquest dimarts a Olot. L'home hauria sortir a passejar, com feia habitualment, i no va tornar a casa seva. El seu fill va denunciar-ne la desaparició el dimecres a la comissaria i va explicar que l'última vegada que el va veure va ser dimarts. El dispositiu de recerca es va iniciar dimecres i dijous es va ampliar. Aquest divendres s'ha reprs amb onze dotacions de Bombers, amb GRAE, subactutics i grup caní de recerca.