Publicat 08/03/2018 13:19

Colau avisa: "O s'escolten les dones o ens encarregarem que l'economia s'aturi i les coses comencin a canviar"

Agencia Catalana de Noticias
ACN

L'alcaldessa de Barcelona secunda la vaga feminista del 8-M i reivindica des de la plaça Sant Jaume les feines "imprescindibles" de cura, treball domèstic i de neteja

ACN

Barcelona.-L'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, ha destacat la importància del paper de les dones en l'àmbit laboral. En un contacte amb la premsa des de la plaça Sant Jaume coincidint amb el Dia Internacional de la Dona, Colau -que ha secundat la vaga feminista- ha avisat que "o s'escolten les dones o ens encarregarem que l'economia s'aturi i les coses comencin a canviar". L'alcaldessa de Barcelona ha intercanviat impressions amb els manifestants que han omplert la plaça aquest migdia, i ha reivindicat les tasques "imprescindibles" de cura, el treball domèstic i de neteja. "Sense aquestes feines el món no funciona i l'economia s'ensorra", ha advertit.

A més, Colau ha assegurat que la jornada d'aquest 8-M és "històrica" per a les dones, el feminisme i la democràcia. L'alcaldessa ha subratllat que els carrers s'han omplert de dones secundant la vaga feminista, que ha sentenciat que marcarà "un punt d'inflexió". "Prou de violència, agressions sexuals, discriminació i explotació", ha afegit Colau, que ha lamentat que moltes dones de la neteja estiguin "infrapagades", "explotades" i "maltractades".

Contingut patrocinat