Va dimitir el passat 25 d'abril com a presidenta de la Comunitat de Madrid després de l'escàndol del màster i el vídeo del robatori de cremes
ACN
Madrid.-L'expresidenta de la Comunitat de Madrid Cristina Cifuentes ha renunciat a la seva acta de diputada de l'Assemblea de Madrid, segons han indicat fonts del PP. D'aquesta manera, Cifuentes abandona definitivament la política després també de renunciar a la presidència de la Comunitat de Madrid i del PP madrileny. Cifuentes ha registrat la seva renúncia a l'acta de diputada aquest dimarts a mig matí a l'Assemblea de Madrid.
Cifuentes va dimitir com a presidenta de la Comunitat de Madrid el passat 25 d'abril després de l'escàndol del màster de la Universitat Juan Carlos I i el vídeo difós als mitjans on se la veu després de robar unes cremes en un supermercat de Vallecas el 2011. Posteriorment, el 27 d'abril, Cifuentes també presentava la seva renúncia a la presidència del PP de Madrid.