Publicat 04/11/2020 13:39

CCOO reclama a l'Estat "solucions específiques per a Girona" que acabin amb el dficit "alarmant" de funcionaris

Pla general de la concentració que CCOO ha fet aquest 4 de novembre del 2020 al davant de la Subdelegació de l'Estat a Girona (Horitzontal)
Pla general de la concentració que CCOO ha fet aquest 4 de novembre del 2020 al davant de la Subdelegació de l'Estat a Girona (Horitzontal) - Xavier Pi (ACN)

Proposa crear una borsa de gent a l'atur per suplir vacants i denuncia que hi ha serveis desbordats en plena pandmia

ACN

Girona.-CCOO reclama "solucions específiques per a Girona" per acabar amb el dficit "alarmant" de funcionaris que arrossega l'Estat a la demarcació. El sindicat, que s'ha concentrat davant la Subdelegació, critica que Girona és el territori catal on l'Estat ha redut més plantilla (fins al 27% en deu anys) i denuncia que l'esclat de la pandmia ha "desbordat" serveis com el SEPE aquí, ja no s'atén presencialment- o la Seguretat Social. "La gent pateix obstacles i dificultats per tenir drets que impliquen la mateixa vida", afirma la secretria general de CCOO a Girona, Belén López. El sindicat reclama a l'Estat que cre una borsa específica, on hi hagi gent que estigui a l'atur, per poder cobrir aquestes "necessitats urgents" de personal.