Publicado 03/05/2019 13:01

La CCMA eliminar la publicitat de joc i apostes en línia en horari protegit als seus mitjans a partir del 30 de juny

Llorach est estudiant ampliar la mesura a tot l'horari i demana un canvi de legislació en aquest tipus de publicitat

ACN

Barcelona.-La presidenta en funcions de la CCMA, Núria Llorach, ha anunciat aquest divendres que no s'emetr cap publicitat de joc i apostes en línia, tota ella vinculada a esports, en horari protegit als mitjans de la Corporació. La mesura s'aplicaria a partir del 30 de juny perqu als espais d'esports hi ha publicitat venuda que no es pot retirar, ha afegit. Llorach ha fet aquest anunci un dia després que el CAC instés a la CCMA a deixar d'emetre publicitat de joc i apostes en línia en horari protegit. Llorach ha assegurat que estan estudiant ampliar-ho a tot l'horari, més enll del protegit. Així mateix, ha demanat un canvi legislatiu en aquesta qüestió. "La CCMA com a servei públic entomem aquesta petició del CAC", ha assegurat.

Llorach ha explicat que ha traslladat a la direcció de mrqueting i vendes de la CCMA que s'ha d'evitar l'emissió d'aquesta publicitat en horari protegit a tots els mitjans de la Corporació, tant a mitjans digitals com a la rdio i la televisió.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés