Publicado 28/03/2019 18:21

Barcelona rep el 41% de l'arribada de noves marques estrangeres a Espanya el 2018

Un estudi de CBRE apunta que la ciutat s'enfila fins a la primera posició amb més de 10 nous operadors

ACN

Barcelona.-Barcelona va rebre el 41% de les noves marques estrangeres establertes a Espanya el 2018, segons un estudi de la consultora immobiliria CBRE. Aquesta xifra, que equival a més de 10 nous operadors, fa escalar Barcelona fins al primer destí per a noves marques a l'Estat. De fet, la directora d'Investors Leasing Retail High Street CBRE, Susana Elhombre, explica que aquesta preferncia per la capital catalana es deu al "dinamisme" de la zona comercial, que considera que ve motivat pel turisme i el seu "continu creixement", a banda de la representació de Barcelona a nivell internacional. L'informe també apunta que els carrers més sollicitats són Rambla Catalunya i el Passeig de Grcia.

D'altra banda, la companyia destaca que en el global de les marques que han aterrat a Espanya les que més han redut el seu pes han estat les relatives a la moda, que han passat del 41% del 2017 al 22% l'any passat, mentre que les de complements i comer especialitzat han augmentat. També ho han fet les operadores de luxe i en especial de nivell mitj, que ha passat del 7% al 31% el 2018.CBRE també assegura que la majoria de les marques que es van installar a Espanya el 2018 van ser italianes, franceses o nord-americanes, que sumen el 70% respecte al total.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés