La capital catalana destina enguany 150.000 euros a la promoció digital amb el lema 'Barcelona, una ciutat per compartir'
ACN
Barcelona.-L'Ajuntament de Barcelona ha duplicat enguany el pressupost de la campanya de promoció turística de la capital catalana de cara a les vacances de Nadal, passant dels 75.000 al 150.000 euros de pressupost. Amb el lema 'Barcelona, una ciutat per compartir' la campanya bsicament digital i concentrada a les xarxes socials- aposta per captar públic dels EUA, de pasos amb bones connexions directes com el Regne Unit, Itlia, Frana i Alemanya, i també de totes les ciutats de l'Estat lligades a la xarxa AVE. "Hem volgut incidir enguany també amb el mercat espanyol per fomentar les decisions d'última hora per venir de compres a Barcelona, tot aprofitant la xarxa ferroviria d'alta velocitat", ha comentat el regidor de Turisme i Indústries Creatives, Xavier Marcé, que ha volgut desvincular el major esfor econmic d'aquesta campanya de promoció nadalenca dels aldarulls post sentncia del procés.