Barcelona duplica el pressupost de la campanya turística de Nadal per captar públic dels EUA i de les ciutats AVE

Publicado 18/11/2019 12:54:45CET
Agencia Catalana de Noticias
Agencia Catalana de Noticias - ACN

La capital catalana destina enguany 150.000 euros a la promoció digital amb el lema 'Barcelona, una ciutat per compartir'

ACN

Barcelona.-L'Ajuntament de Barcelona ha duplicat enguany el pressupost de la campanya de promoció turística de la capital catalana de cara a les vacances de Nadal, passant dels 75.000 al 150.000 euros de pressupost. Amb el lema 'Barcelona, una ciutat per compartir' la campanya –bàsicament digital i concentrada a les xarxes socials- aposta per captar públic dels EUA, de països amb bones connexions directes com el Regne Unit, Itàlia, França i Alemanya, i també de totes les ciutats de l'Estat lligades a la xarxa AVE. "Hem volgut incidir enguany també amb el mercat espanyol per fomentar les decisions d'última hora per venir de compres a Barcelona, tot aprofitant la xarxa ferroviària d'alta velocitat", ha comentat el regidor de Turisme i Indústries Creatives, Xavier Marcé, que ha volgut desvincular el major esforç econòmic d'aquesta campanya de promoció nadalenca dels aldarulls post sentència del procés.


Contador