Publicat 10/11/2020 13:30

Barcelona completa la tramitació telemtica de llicncies dobres majors

Sincorpora per primera vegada la notificació electrnica per reduir-ne els terminis

ACN

Barcelona.-LAjuntament de Barcelona ha completat el 2 de novembre la darrera fase de la posada en marxa de la tramitació electrnica de les llicncies dobres majors, de manera que ja es poden dur a terme totes les gestions de manera digital. En un comunicat, el consistori assegura que és un "nou pas endavant cap a la transformació digital de l'administració, la transparncia i l'eficincia". L'Ajuntament va engegar ara fa un any aquest servei per "facilitar la relació de la ciutadania amb el consistori i simplificar i agilitzar els trmits". S'ha incorporat un nou tramitador electrnic al portal de trmits que permet fer gestions com ara presentar allegacions, sollicitar prrrogues i consultar lestat dels expedients dobres majors, entre altres.

Segons l'Ajuntament, s'han incorporat "millores destacades" per tal que es puguin dur a terme totes les gestions vinculades a aquests permisos de manera digital. Una de destacada és que sincorpora per primera vegada la notificació electrnica en la tramitació de llicncies dobres, fet que contribuir "considerablement" a reduir els terminis de tramitació, afirma l'Ajuntament.A nivell intern shan establert mecanismes que també ajudaran a agilitzar els terminis, com ara la tramitació dinformes i derivació dels projectes de forma telemtica entre els departaments. Daquesta manera, destaca l'Ajuntament que seliminar definitivament lús de paper per a qualsevol comunicació.També sha incls la possibilitat de fer sollicituds telemtiques de renúncia i desistiment de llicncia, daccions relacionades amb la transparncia com la comunicació de persona interessada duna llicncia, i daltres de posteriors a la concessió de la llicncia com laportació de documentació de seguiment i final dobra o el comunicat de primera ocupació.