Publicado 25/03/2019 14:24

Augmenten un 32% les reclamacions a l'Agncia Catalana del Consum a la demarcació de Girona

Agencia Catalana de Noticias
ACN

Des de l'organisme realitzaran campanyes perqu la gent conegui els riscos de comprar per internet

ACN

Girona.-L'Agncia Catalana del Consum (ACC) ha registrat un 32,57% més de reclamacions a les comarques gironines durant el 2018. Al llarg de l'any els gironins han tramitat 2.898 queixes, la majoria d'elles relacionades amb la telefonia i internet. Aquest augment també s'ha produt de forma similar arreu de Catalunya. La directora de l'agncia, Elisabeth Abad, ha destacat que el 2018 "el 47% de les reclamacions es van resoldre a través de la mediació" i aix ha fet que baixin el nombre de consumidors que recorren a la via judicial. Per altra banda, l'ACC ha detallat que el seu objectiu per aquest 2019 és augmentar les campanyes per "alertar del risc que hi ha" a l'hora de comprar en pgines d'internet "no-segures".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés