Publicado 05/08/2019 10:15

Aqualia estrena a Lleida un nou servei d'avisos SMS per comunicar avaries

Agencia Catalana de Noticias
Agencia Catalana de Noticias - ACN

El sistema s'activa automticament si l'usuari ha facilitat el número del telfon mbil a l'empresa

ACN

Lleida.-Aqualia ha posat en marxa a Lleida un servei d'avisos per SMS per comunicar possibles situacions d'avaria en la xarxa municipal d'aigua, que avisa els usuaris afectats en cas d'un incidncia, i també de la resolució de la mateixa. El sistema s'activa automticament si s'ha facilitat el número del telfon mbil a l'empresa. La companyia vol millorar així el servei prestat, ampliant els seus canals de contacte i els seus horaris d'atenció, posant a la disposició de tots els usuaris diferents formes de realitzar les seves gestions. A més, Aqualia també avisa a través d'aquest sistema del possible impagament d'una factura, ja sigui per la finalització del període voluntari del pagament o per devolució del banc per qualsevol motiu.

En el text de l'SMS s'indica que Aqualia ofereix la possibilitat de realitzar la gestió a través de l'app Aqualia Contact, que permet efectuar el pagament a qualsevol hora de qualsevol dia de la setmana i des de qualsevol lloc, simplement amb el mbil o la tauleta. Així mateix, també es pot realitzar aquesta gestió a través de l'oficina virtual, accessible des del web d'Aqualia o a través del telfon gratut de l'empresa.La firma destaca que tots aquests canals (SMS, app, oficina virtual i telfon) que no requereixen la presncia física, eliminen les incomoditats dels desplaaments i possibles esperes, i a més contribueixen a cura del medi ambient en prescindir de l'ús del paper o de la contaminació associada als diferents mitjans de transport.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés