Allan Vache al clarinet, John Allred al trombó i The Ground Sisters, ballarines de claqué, convidats especials del directe
ACN
Barcelona.-La trompetista i cantant Andrea Motis ha pujat a l'escenari del Teatre Coliseum aquest dijous per retre homenatge al swing en un concert en el qual ha estat acompanyada de Joan Chamorro, Ignasi Terraza, Josep Traver i Esteve Pi. L'espectacle, que s'ha celebrat en el marc del 16è San Miguel Mas i Mas Festival amb el títol 'Swing Tribute', ha comptat amb la participació especial d'Allan Vache al clarinet, John Allred al trombó i The Ground Sisters, ballarines de claqué. En declaracions a l'ACN, Motis ha destacat que amb aquest directe reprèn les cançons dels seus ídols d'aquest estil. De fet, ha mostrat la seva emoció de poder actuar amb dos dels músics actuals que més aprecia com són Vache i Allred. "Són tops de la música swing".
Amb aquest concert, Motis ha volgut tornar als seus orígens de quan va aprendre jazz amb Joan Chamorro com a professor. "Amb ell vaig aprendre aquest estil de música". Per a Motis, el swing "fa ballar i connectar amb el jazz. Per a mi va ser la meva introducció al jazz. Ha assegurat que és un concert molt especial "perquè és música swing que porta escoltant tota la vida". Ha destacat la il·lusió que li fa fer tot el repertori amb música de l'època del mateix estil i el poder actuar amb Vache i Allred. Motis ha dit que en principi és un concert únic que difícilment es repetirà sobretot degut a la presència de Vache i Allred, que són dos músics nord-americans. Tot i això, ha expressat que han tingut una oferta d'Holanda que s'ha interessat en fer el mateix concert.