Publicat 07/10/2020 09:57

AMPLIACIÓ:Macrodispositiu policial contra la venda i distribució de droga al Raval

Pla mitj de diversos detinguts al Raval conduts caminant per mossos d'Esquadra, el 7-10-20 (horitzontal).
Pla mitj de diversos detinguts al Raval conduts caminant per mossos d'Esquadra, el 7-10-20 (horitzontal). - Miquel Codolar (ACN)

Mossos, Urbana i Policia Nacional fan una quarantena d'entrades a Barcelona, Cornell, Badalona i el Prat de Llobregat

ACN

Barcelona.-Els Mossos d'Esquadra, la Gurdia Urbana de Barcelona i la Policia Nacional han desplegat a primera hora del matí un macrodispositiu contra la venda de droga al Raval. Segons ha informat la policia catalana, el dispositiu es dirigeix a diversos entramats criminals que controlen la venda i distribució d'herona al barri. Els investigats venien drogues al carrer i estan previstes detencions. En total s'estan fent una quarantena d'entrades en pisos utilitzats com a punts de venda i d'emmagatzematge de les drogues, principalment herona i cocana. Aquestes entrades s'estan fent a Barcelona, Cornell, Badalona i el Prat de Llobregat. En l'operatiu s'han desplegat més de mil efectius, segons ha informat la Gurdia Urbana.

A banda dels efectius de carrer, s'han activat també l'helicpter i el dron policial per donar suport als agents que participen en el dispositiu.