Publicado 20/05/2019 19:03

AMPLIACIÓ:Els botiguers de Vic proposen una campanya on lart es combina amb el producte més exclusiu

Una setantena de comeros participen duna iniciativa que convertir la capital osonenca en un museu a laire lliure

ACN

Vic.-Vic Edició Limitada és lúltima campanya de Vic Comer per seguir dinamitzant el comer a la ciutat. El president de lentitat, Antoni Brachs, ha explicat que cada botiga ha escollit un producte -per la seva notorietat o exclusivitat- i sha convertit en quadre fet a partir de tcniques digitals personalitzades. Durant quinze dies, els quadres sexposaran als aparadors com si es tractés dobres que es poden contemplar en un museu. Brachs ha destacat que daquesta manera Vic es convertir en un museu a laire lliure amb productes únics per a botigues singulars. Parallelament, els comeros també proposen experincies lligades al producte que es vol posar en valor. Per exemple, una carnisseria de la ciutat organitza tastos de lembotit que ha elaborat per a locasió. La campanya es posar en marxa a partir daquest dijous.

Vic Comer ha demanat als associats que han volgut participar en la nova campanya de lentitat que escollissin un dels productes o serveis que ofereixen, ja fos perqu és exclusiu o perqu és notori per alguna raó. Amb la tria feta, el taller dillustració científica ICRA ART de Vic ha convertit les peces o serveis en art i ha elaborat una srie de quadres que sexposaran als aparadors i que sacompanyaran del producte triat. El president de lentitat, Toni Brachs, ha destacat que lobjectiu és dotar les botigues dun contingut diferent que porti a incentivar les vendes . No és una campanya basada en el preu, perqu aix ja ho fem al dia a dia, ha destacat Brachs. Volem que a partir dara tirem endavant més campanyes dexperincia i amb valor afegit com aquesta i menys de les que el que marca és el preu, ha afegit. Cada botiguer ha adaptat la proposta com més li ha convingut. Alguns han decidit crear un espai específic a linterior de la botiga per exposar el producte, daltres han organitzat demostracions, tastets o també una exposició, entre daltres propostes. Com a exemple, Brachs ha explicat que una llibreria decorar la botiga amb la temtica del llibre que ha escollit com a pea única, una botiga de moda far un reps fotogrfic de com han evolucionat els patrons dels seus pantalons al llarg de la histria, una tenda delectrnica far una demostració amb videojocs amb realitat virtual o una cafetera presentar una nova línia de gelats vegans. Les artistes dels quadres, Agns i Aina Ambls, han explicat que amb les obres volien sorprendre i fer que els potencials compradors se sentin atrets pels quadres elaborats a partir de la tecnologia. Els esbossos de les obres shan deixat al descobert sota la pintura i amb uns traos sols a llapis, ha explicat Aina Ambls. A través de la tcnica de laquarella les artistes han anat creant una setantena de composicions originals i boniques. A més, un marc daurat i abarrocat li dona el toc de luxe que estaven buscant, han explicat. A partir de dijous, als locals shi podr trobar la proposta ditinerari a seguir amb la ruta dels aparadors i les botigues que participen de la iniciativa artística. Un cop acabada la campanya comercial les artistes han explicat que els agradaria fer una exposició amb les obres.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés