Publicado 29/05/2019 19:16

AMPLIACIÓ:Dues infusions promocionen les aromes i el gust del Pirineu gironí i la Costa Brava

Es tracta d'una nova estratgia de mrqueting del Patronat de Turisme Costa Brava Girona per fomentar el turisme de salut i benestar

ACN

Girona.-El Patronat de Turisme Costa Brava Girona ha llanat dues infusions per rememorar les aromes i el gust del territori. Es tracta de Costa Brava Essence i Pyrenees Essence, dues bossetes diferents pensades per a la promoció turística. Les dues infusions han estat creades per l'empresa Tegust, que van crear la infusió de ratafia. La responsable de qualitat de l'empresa, Mnica Fanlo, ha descrit la fórmula de la Costa Brava com una barreja de plantes que resumeixen "el gust del mar a l'estiu amb un rerefons cítric de la vegetació i els boscos". Per altra banda, la infusió dels Pirineus busquen "representar aquell moment de l'hivern que ens parem i gaudim del fred". L'objectiu d'aquestes begudes és potenciar l'oferta turística del territori centrada en el benestar i la salut.

Costa Brava Essence i Pyrenees Essence són dues noves infusions que ha elaborat l'empresa bisbalenca Tegust. Les dues begudes recorden als aromes i gustos de dos territoris gironins: la Costa Brava i el Pirineu. Es tracta d'un encrrec del Patronat de Turisme Costa Brava Girona i que des d'aquest dimecres comenaran a distribuir entre touroperadors i periodistes especialitzats en turisme.L'objectiu és promocionar el territori des d'una vessant diferent a la resta de destinacions. A més, el cap de mrqueting del Patronat, Jaume Marín, ha detallat que a través d'aquest nou producte volen fomentar el turisme de salut i benestar. Marín ha detallat que aquesta és una "rea estratgica" per "rejovenir la marca de la Costa Brava", que ja ha crescut prcticament fins als seus límits.Per a l'elaboració de la infusió de la Costa Brava, la directora de qualitat de Tegust, Mnica Fanlo, ha explicat que volien transmetre "el gust del mar a l'estiu rodejat de tot aquell passatge vegetal que ens porta aromes florals i cítriques". Per aix, el primer gust en boca l'ofereixen unes algues i posteriorment hi ha un rerefons de mariallusa, lavanda i aromes cítriques.Per altra banda, la Pyrenees Essence és una beguda "més refrescant". Fanlo ha explicat que volen recrear "aquell moment de l'hivern que ens parem al mig del Pirineu i agafem aire". La idea era transmetre la sensació de quan respirem aire net i fred, una frescor que arriba de la m de la menta i l'eucaliptus. En un segon moment, la infusió també vol recordar l'escena de quan ests a casa a ple hivern amb la llar de foc "i prens alguna cosa dola i calenta". D'altra banda, un dels creadors de l'empresa Tegust ha detallat que la "majoria de les plantes" que s'utilitzen en aquestes infusions "són de casa". De fet, aquest ha estat un dels objectius a l'hora de crear les dues begudes, potenciar les herbes que hi ha en el propi territori. A partir d'ara, l'empresa Tegust també comercialitzar aquestes dues infusions a la xarxa d'hostaleria que serveix actualment, per també es podran trobar a les botigues. D'aquesta manera, més enll d'una estratgia turística, també es vol captar públic de casa perqu provin aquestes dues begudes que tan es poden servir calentes, com fredes.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés