Publicado 31/01/2019 14:01

Ajuntament, Turisme de Barcelona i Diputació intensifiquen la gestió i promoció de la 'Destinació Barcelona'

ACN

Barcelona.-Ajuntament de Barcelona, Turisme de Barcelona i Diputació han signat un conveni a tres bandes per intensificar la gestió i la promoció de la 'Destinació Barcelona', que engloba la ciutat i també les comarques. Es reforaran les accions de promoció conjunta i la comercialització de productes específics de la destinació, així com l'elaboració collegiada d'estadístiques i estudis sobre l'oferta i la demanda turística a través de l'Observatori del Turisme a Barcelona, Ciutat i Regió. L'acord preveu integrar les direccions de mrqueting del Consorci de Turisme de Barcelona i de la Diputació per generar sinrgies en aquest mbit.

Amb aquest conveni es fa un pas més en la relació iniciada el 2008 entre les tres institucions, i que el 2015 va significar el naixement del programa 'Barcelona és molt més' i la fusió dels 'Convention Bureau' per a la gestió del turisme de congressos a la ciutat. El Consorci de Turisme ja treballa en el nou full de ruta de l'Estratgia de Mrqueting Turístic de la Destinació Barcelona, que definir els criteris i les prioritats de mrqueting i promoció del conjunt de la destinació.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés