Les tres entitats signen un nou conveni de col·laboració

Ajuntament, Turisme de Barcelona i Diputació intensifiquen la gestió i promoció de la 'Destinació Barcelona'

Publicado 31/1/2019 14:01:36CET

ACN

Barcelona.-Ajuntament de Barcelona, Turisme de Barcelona i Diputació han signat un conveni a tres bandes per intensificar la gestió i la promoció de la 'Destinació Barcelona', que engloba la ciutat i també les comarques. Es reforçaran les accions de promoció conjunta i la comercialització de productes específics de la destinació, així com l'elaboració col·legiada d'estadístiques i estudis sobre l'oferta i la demanda turística a través de l'Observatori del Turisme a Barcelona, Ciutat i Regió. L'acord preveu integrar les direccions de màrqueting del Consorci de Turisme de Barcelona i de la Diputació per generar sinèrgies en aquest àmbit.

Amb aquest conveni es fa un pas més en la relació iniciada el 2008 entre les tres institucions, i que el 2015 va significar el naixement del programa 'Barcelona és molt més' i la fusió dels 'Convention Bureau' per a la gestió del turisme de congressos a la ciutat. El Consorci de Turisme ja treballa en el nou full de ruta de l'Estratègia de Màrqueting Turístic de la Destinació Barcelona, que definirà els criteris i les prioritats de màrqueting i promoció del conjunt de la destinació.

Contador
L'actualitat més visitada a Aldia.cat

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2019 Europa Press. Està expressament prohibida la redistribució i la redifusió de tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense previ i exprés consentiment.