Actualitzat 12/12/2016 11:22

ACTUALIZACIÓ:Els Mossos comencen a detenir per ordre de l'Audiència Nacional els investigats per cremar fotos del Rei durant la Diad

Agencia Catalana de Noticias
ACN

La policia confirma les detencions d'Aitor Blanc, regidor de SOM Gramenet a Santa Coloma de Gramenet, i Jordi Almiñana, membre de l'esquerra independentista de Navàs

ACN

Barcelona.-Els Mossos d'Esquadra han començat a detenir aquest dilluns al matí per ordre de l'Audiència Nacional els cinc investigats per cremar fotos del Rei durant la Diada de l'11 de setembre. Aquests no es van presentar a declarar el passat 7 de desembre davant l'Audiència, quan van ser citats. Els Mossos han confirmat les detencions d'Aitor Blanc, regidor de SOM Gramenet a l'Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet, i Jordi Almiñana, membre de l'esquerra independentista de Navàs i treballador del consistori de la localitat. La policia catalana ha indicat que els detinguts declararan a Madrid davant l'Audiència Nacional.

(En aquesta notícia s'han actualitzat dades de les detencions)Segons fonts de SOM Gramenet, els Mossos han detingut Aitor Blanc a les nou d'aquest matí quan sortia de casa seva i l'han dut a la comissaria de Santa Coloma de Gramenet.

Contingut patrocinat