Publicado 12/10/2019 17:09

84 delegacions internacionals de 35 pasos s'interessen pels programes econmics de Barcelona

Un equip de Kigali (Ruanda) ha estat una de les darreres visites i ha preguntat pels programes, serveis i equipaments de Barcelona Activa

ACN

Barcelona.-L'Ajuntament de Barcelona ha rebut en els primers vuit mesos del 2019 un total de 84 delegacions internacionals de 35 pasos que s'han interessat pels programes econmics de la capital catalana. Un equip de Kigali ha estat una de les darreres visites, que ha conegut els programes, serveis i equipaments de Barcelona Activa per potenciar l'emprenedoria, l'ocupació i la innovació a la capital ruandesa. "Barcelona és una ciutat global, que aprn i ensenya, i que té com un dels seus principals objectius mantenir-se en una dimensió econmica internacional de ciutat emprenedora, innovadora i amb programes propis i distintius", ha comentat el tinent d'alcaldia d'Economia, Treball, Competitivitat i Hisenda, Jaume Collboni. "Tenim una marca prpia, una capacitat datracció internacional i una personalitat reconeguda al món, i treballem perqu aix es capitalitzi per a la ciutat", ha continuat Collboni.

Durant el 2019, el consistori barceloní ha ats delegacions formades per tcnics i crrecs polítics de Taiwan, Corea, Perú, Austrlia, Colmbia, Crocia, Alemanya, Nova Zelanda, Argentina, Xina, Xile, Romania, Blgica, Unió Emirats rabs, Sud-frica, Dinamarca, Índia, Estats Units dAmrica, Arbia Saudita, Hongria, Cuba, Brasil, Sussa, Itlia, Filipines, Ucrana, Regne Unit, Canad, Índia, Turquia, Sucia, Vietnam, Japó, Polnia i Mxic, a més de diferents delegacions daltres ciutats catalanes.Barcelona, referncia en polítiques empresarials, esdeveniments i turismeLes delegacions que arriben fins a la capital catalana busquen enfortir la vessant empresarial, econmica i polítiques ocupacionals, i des de la perspectiva dels negocis, com aterrar empreses a la ciutat, i tenir una seu estratgica com a porta dentrada a Europa, així com conixer partners i clients. De retruc, Barcelona nextreu profit per la captació diniciatives professionals, talent, startups, i prestigi i posicionament cap a enfora. Des de Barcelona Activa, satenen les visites amb contingut més orientat als programes de networking, agenda de contactes amb teixit empresarial local, o participació de grups dinversors, presentacions i visites guiades a equipaments de la ciutat relacionats amb lemprenedoria i la formació.Per altra banda, des de la direcció de Promoció de Ciutat, sorienta sobre els projectes en marxa de la direcció amb projectes internacionals a escoles universitries, ajuntaments, ministeris, ambaixades i consolats, laboratoris dinvestigació, entitats de desenvolupament, indústries de sectors estratgics i projectes socials, econmics i comercials daltres indrets del planeta. Pel que fa a Turisme i Esdeveniments, seguint lestratgia fixada per fer damplificador de les polítiques de gestió del turisme a la ciutat, ho fa a través tant de visites in situ a la ciutat com a través de persones expertes de reconegut prestigi internacional que coneixen de primera m la governana i gestió turística de Barcelona.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés