Publicado 20/02/2019 14:52

Un 78% de la gent de Lloret de Mar estan satisfets amb els serveis turístics

Durant dues setmanes shan installat deu punts per conixer el grau de satisfacció dels vens i dels visitants

ACN

Lloret de Mar.-Un 78% de la gent valora positivament els serveis turístics que ofereix el municipi de Lloret de Mar (Selva). Lempresa Hari Counsulting Group ha installat deu punts repartits pel poble en qu tan vens, com turistes puguin expressar el seu grau de satisfacció sobre els serveis que sofereixen. Shan recollit fins a 3.492 respostes. 2.214 delles (un 64%) han afirmat estar molt contents, mentre que 490 (un 14%) sha mostrat conformes. Per altra banda un 6% dels enquestats (que equival a 219 persones) ha respost que els serveis són insuficients i un 16% (569 persones) nhan fet una valoració negativa. Aquesta prova pilot de fer enquestes en calent, tal com les ha qualificat la companyia, respon a lobjectiu de conixer en temps real el novell de satisfacció dels visitants.

A més, aquests polsadors permeten crear una estadística per regular el grau de satisfacció de la gent segons el dia de la setmana i també en funció de les hores i minuts que respon cada persona. Daquesta manera, Hari considera que les destinacions turístiques poden adaptar millor els seus serveis a les necessitats en temps real de la gent.Des de lempresa han assegurat que aquesta prova pilot permetr a Lloret de Mar modificar algunes coses abans que arribi la gran afluncia de visitants aquest estiu i, daquesta manera, guanyar en competitivitat entre destinacions turístiques.Els polsadors shan installat en indrets tan concorreguts del municipi com ara els Jardins de Santa Clotilde, la piscina municipal, el teatre municipal, lestació dautobusos o el mateix ajuntament.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés