Publicado 17/03/2021 16:32

Turisme de Barcelona i la Diputació promouen la ciutat com una destinació per teletreballar

Turisme de Barelona i la Diputació promouen la ciutat com una destinació per teletreballar
TURISMO DE BARCELONA

El programa 'Barcelona Workation' ofereix productes i serveis per a aquest nou mercat

BARCELONA, 17 març (EUROPA PRESS) -

Turisme de Barcelona, amb el suport de la Diputació de Barcelona, ha impulsat el programa 'Barcelona Workation' per promoure la ciutat com una destinació per acollir professionals que teletreballen i "busquen una nova experincia fora del seu lloc habitual de residncia".

En un comunicat aquest dimecres, Turisme de Barcelona ha detallat que es tracta d'un segment estratgic segons les noves tendncies de mercat, com l''slow tourism', els treballadors nmades i els professionals digitals.

Aquesta línia de promoció afavoreix la desestacionalització, l'ocupació hotelera i de l'allotjament, l'economia del visitant i estén les estades a la ciutat, la qual cosa "contribueix a la sostenibilitat de la destinació".

En el cas dels nmades digitals, la persona no pretén canviar de feina sinó que es mou per desconnectar del seu entorn, sortir de la rutina, viure altres experincies i conixer cultures, mentre que els professionals digitals estenen aquesta experincia a l'mbit familiar.

Amb l'eslgan 'Move your desk, change your life' i l'etiqueta 'workfromBarcelona', Turisme de Barcelona comenar una campanya al Regne Unit, Frana, Blgica i als Pasos Baixos per donar a conixer l'oferta de la Destinació Barcelona.

Aquesta oferta consisteix en una plataforma de reserva d'allotjament que aprofita l'oferta vacant; assegurana mdica temporal; una 'Barcelona Workation Card' per accedir a 25 museus de Barcelona durant sis mesos, i acords amb clubs i entitats esportives, de 'coworking' i de transport.

OPORTUNITAT PER A LA CIUTAT

La directora general de Turisme de Barcelona, Marian Muro, ha explicat que es tracta d'una tendncia "que ha vingut per quedar-se" i que representa una oportunitat per a la ciutat, perqu prop d'un 70% de la població treballa en remot i est predisposada a canviar la seva residncia habitual.

Pel gerent de Serveis de Turisme de Barcelona, Francesc Vila, aquest programa atraur professionals cap a la ciutat i les comarques de la província per "gaudir de la cultura i de l'estil de vida" de la zona.

El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona

Ajuntament de Barcelona


Barcelona Economies



Contingut elaborat amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona






www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés