Publicat 17/03/2021 16:32CET

Turisme de Barcelona i la Diputació promouen la ciutat com una destinació per teletreballar

Turisme de Barelona i la Diputació promouen la ciutat com una destinació per teletreballar
TURISMO DE BARCELONA

El programa 'Barcelona Workation' ofereix productes i serveis per a aquest nou mercat

BARCELONA, 17 mar� (EUROPA PRESS) -

Turisme de Barcelona, amb el suport de la Diputació de Barcelona, ha impulsat el programa 'Barcelona Workation' per promoure la ciutat com una destinació per acollir professionals que teletreballen i "busquen una nova experiència fora del seu lloc habitual de residència".

En un comunicat aquest dimecres, Turisme de Barcelona ha detallat que es tracta d'un segment estratègic segons les noves tendències de mercat, com l''slow tourism', els treballadors nòmades i els professionals digitals.

Aquesta línia de promoció afavoreix la desestacionalització, l'ocupació hotelera i de l'allotjament, l'economia del visitant i estén les estades a la ciutat, la qual cosa "contribueix a la sostenibilitat de la destinació".

En el cas dels nòmades digitals, la persona no pretén canviar de feina sinó que es mou per desconnectar del seu entorn, sortir de la rutina, viure altres experiències i conèixer cultures, mentre que els professionals digitals estenen aquesta experiència a l'àmbit familiar.

Amb l'eslògan 'Move your desk, change your life' i l'etiqueta 'workfromBarcelona', Turisme de Barcelona començarà una campanya al Regne Unit, França, Bèlgica i als Països Baixos per donar a conèixer l'oferta de la Destinació Barcelona.

Aquesta oferta consisteix en una plataforma de reserva d'allotjament que aprofita l'oferta vacant; assegurança mèdica temporal; una 'Barcelona Workation Card' per accedir a 25 museus de Barcelona durant sis mesos, i acords amb clubs i entitats esportives, de 'coworking' i de transport.

OPORTUNITAT PER A LA CIUTAT

La directora general de Turisme de Barcelona, Marian Muro, ha explicat que es tracta d'una tendència "que ha vingut per quedar-se" i que representa una oportunitat per a la ciutat, perquè prop d'un 70% de la població treballa en remot i està predisposada a canviar la seva residència habitual.

Pel gerent de Serveis de Turisme de Barcelona, Francesc Vila, aquest programa atraurà professionals cap a la ciutat i les comarques de la província per "gaudir de la cultura i de l'estil de vida" de la zona.

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2021 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés