Publicado 06/05/2021 16:22

La segona edició del Barcelona Fashion Forward impulsar 10 marques innovadores

Arxiu - Presentació del Barcelona Fashion Forward.
AYUNTAMIENTO DE BARCELONA

El 60% de les propostes estan liderades per dones i tots els projectes són locals

BARCELONA, 6 maig (EUROPA PRESS) -

La segona edició del Barcelona Fashion Forward impulsar deu marques innovadores, en el marc d'aquest programa que impulsa l'Ajuntament de Barcelona per donar suport a dissenyadors emergents especialitzats en confecció i disseny de productes txtils, calat, accessoris i complements, ha explicat el consistori aquest dijous en un comunicat.

El programa s'inscriu en l'aposta estratgica del Govern municipal per impulsar el talent local en diferents mbits de la creativitat, i pretén consolidar marques i persones del món del disseny que "ajudin a vertebrar un teixit que situ la ciutat com un referent en talent, moda i innovació".

El 60% de les propostes seleccionades han estat creades per dones i tots els projectes són locals, ja tenen una marca creada, empreses constitudes o en rgim d'autnom i una trajectria d'entre un i cinc anys.

Les deu marques estan en un punt entre la incubació i l'acceleració, per la majoria no estan consolidades i l'objectiu del programa és aconseguir-les projectar i finanar en el mercat treballant en el seu creixement, accés a finanament, comercialització expansiva i, per a qui ho consideri, la projecció al mercat internacional.

Aquesta segona edició, a diferncia de l'anterior, estar marcada per un mercat postpandmia, amb factors potencials com la digitalització i la sostenibilitat, i des d'un comenament les empreses rebran 60 hores en cpsules formatives grupals i 19,5 hores de mentoria personalitzada durant quatre mesos.

Quan acabi el període formatiu se seleccionaran els quatre millors projectes per accedir a la fase posterior del programa, en la qual rebran assessorament personalitzat durant un període de sis mesos (setembre 2021 - febrer 2022) per elaborar un pla de serveis ad hoc, que inclour 'showroom' de vendes i de comunicació i suport d'una agncia de mrqueting digital.

El jurat per a les dues fases est format per la directora del Disseny Hub Barcelona, Mireia Escobar; el responsable d'emprenedoria a Barcelona Activa, Xavier Dumont; Jordi Puig (Plus Value Marketing Services); Elena Foguet (Value Retail, La Roca Village); Núria Mora (MODA-FAD); Alex Estilles (XXL Comunicación); Gemma Armengol (White Line Showroom), i Laia Moret (Escola de la Dona).

El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona

Ajuntament de Barcelona


Barcelona Economies



Contingut elaborat amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona






www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés