Publicat 13/12/2020 14:26CET

L'oficina tècnica del 22@ a Barcelona obrirà aquest dilluns per atendre a ciutadans i empreses

L'oficina tècnica del 22@ de Barcelona obrirà aquest dilluns amb l'objectiu de centralitzar l'atenció a empreses i ciutadania en l'àmbit econòmic, urbanístic i sociocultural.
AYUNTAMIENTO DE BARCELONA

Collboni i Sanz destaquen que l'oficina atraurà inversors

BARCELONA, 13 des. (EUROPA PRESS) -

L'oficina tècnica del 22@ de Barcelona obrirà aquest dilluns amb l'objectiu de centralitzar l'atenció a empreses i ciutadania al districte en l'àmbit econòmic, urbanístic i sociocultural, de manera presencial i telemàtica.

El primer tinent d'alcalde de Barcelona i president de Barcelona Activa, Jaume Colboni, ha explicat que l'oficina serà una "finestreta única" per a empreses i inversors i un espai de trobada entre l'àmbit urbanístic i l'econòmic, informa l'Ajuntament de Barcelona aquest diumenge en un comunicat.

Collboni ha destacat que l'objectiu del consistori al districte 22@ és crear 60.000 llocs de feina en els propers deu anys --sobretot tecnològics-- i construir 15.800 habitatges, la majoria de protecció oficial.

La tinent d'alcalde d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat de Barcelona, Janet Sanz, ha explicat que amb l'oficina es recupera "una eina de gestió imprescindible", després de la desaparició de la societat 22@BCN.

Ha destacat que l'oficina serà un espai de col·laboració entre "la part econòmica i la part urbanística de la ciutat, per atreure més inversió" en matèria d'innovació, economia digital i verd, amb una tramitació més àgil de les iniciatives.

Segons Sanz, l'objectiu és que l'oficina sigui un "espai directe" on tothom tingui la màxima informació per poder desenvolupar els projectes relacionats amb el 22@.

L'oficina està situada a l'edifici MediaTic, integrada a l'Oficina d'Atenció a les Empreses de Barcelona Activa i centralitza en una finestreta única les gestions empresarials i urbanístiques de l'àmbit del 22@.

ASSESSORAMENT I PROMOCIÓ

La nova oficina oferirà una cartera de serveis que va més enllà de les "funcions tradicionals" d'informació i de registre de tràmits, per aprofundir en l'assessorament i en la promoció internacional.

Es promocionaran i coordinaran els programes vinculats a l'activació d'espais en desús que incentivin activitats socials i culturals, com per exemple en antigues fàbriques que poden acollir nous projectes.

el més llegit

  1. 1

    Una forta explosió al carrer Toledo de Madrid destrueix tres plantes d'un edifici

  2. 2

    Trump, després d'abandonar la Casa Blanca: "Tornarem d'alguna manera"

  3. 3

    L'investigador Oriol Mitjà publicarà a l'abril el llibre 'A cor obert'

  4. 4

    Més d'un centenar de juristes donen suport a la campanya d'Òmnium per l'amnistia

  5. 5

    Catalunya prorroga dues setmanes les restriccions vigents

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2021 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés