L'Ajuntament reforça l'estratègia de màrqueting de 'Destinació Barcelona'

Joan Gaspart, Agustí Colom, Miquel Forns i Miquel Sàmper
AYUNTAMIENTO Y DIPUTACIÓN DE BARCELONA
Publicat 31/1/2019 12:17:39CET

BARCELONA, 31 Ene. (EUROPA PRESS) -

L'Ajuntament de Barcelona, Turisme de Barcelona i la Diputació han signat un acord per intensificar la promoció de la 'Destinació Barcelona', a partir d'accions conjuntes i de la comercialització de productes específics de la destinació.

L'acord comportarà integrar al Consorci de Turisme la direcció de màrqueting de la Diputació, sobre la base de la nova Estratègia de Màrqueting Turístic de la Destinació Barcelona (EMTDB), que serà el full de ruta que definirà els criteris i les prioritats de màrqueting i promoció del conjunt de la destinació, han explicat la Diputació i l'Ajuntament en un comunicat conjunt aquest dijous.

Correspondrà al Consorci de Turisme el disseny, coordinació i gestió de l'EMTDB, mentre que la Diputació aportarà diverses propostes de persones de rellevància del món del turisme del conjunt de les comarques "per aconseguir una representació territorial i sectorial equilibrada".

L'acord implica seguir el programa iniciat el 2015 per les tres corporacions 'Barcelona és molt més', que engloba 460 empreses i destinacions de les comarques i que ha anat creixent fins a arribar a comercialitzar 77 productes de les comarques de la província.

El conveni també inclou la implicació de la Diputació a l'Observatori del Turisme de Barcelona, Ciutat i Regió (OTB), una plataforma per gestionar i obtenir informació per transmetre coneixement respecte al conjunt de la destinació.

L'actualitat més visitada a Aldia.cat

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2019 Europa Press. Està expressament prohibida la redistribució i la redifusió de tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense previ i exprés consentiment.