BARCELONA, 31 gen. (EUROPA PRESS) -
L'Ajuntament de Barcelona, Turisme de Barcelona i la Diputació han signat un acord per intensificar la promoció de la 'Destinació Barcelona', a partir d'accions conjuntes i de la comercialització de productes específics de la destinació.
L'acord comportar integrar al Consorci de Turisme la direcció de mrqueting de la Diputació, sobre la base de la nova Estratgia de Mrqueting Turístic de la Destinació Barcelona (EMTDB), que ser el full de ruta que definir els criteris i les prioritats de mrqueting i promoció del conjunt de la destinació, han explicat la Diputació i l'Ajuntament en un comunicat conjunt aquest dijous.
Correspondr al Consorci de Turisme el disseny, coordinació i gestió de l'EMTDB, mentre que la Diputació aportar diverses propostes de persones de rellevncia del món del turisme del conjunt de les comarques "per aconseguir una representació territorial i sectorial equilibrada".
L'acord implica seguir el programa iniciat el 2015 per les tres corporacions 'Barcelona és molt més', que engloba 460 empreses i destinacions de les comarques i que ha anat creixent fins a arribar a comercialitzar 77 productes de les comarques de la província.
El conveni també inclou la implicació de la Diputació a l'Observatori del Turisme de Barcelona, Ciutat i Regió (OTB), una plataforma per gestionar i obtenir informació per transmetre coneixement respecte al conjunt de la destinació.
El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona