Publicat 21/7/2020 20:00:16 +02:00CET

Collboni veu la innovació i la col·laboració públic-privada com a "claus" per a la recuperació

El primer tinent d'alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, intervé en el seminari web sobre marca de ciutat 'Repensant la Marca de Ciutat en temps de Covid-19'.
PSC BARCELONA

BARCELONA, 21 jul. (EUROPA PRESS) -

El primer tinent d'alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, ha subratllat aquest dimarts la innovació i la col·laboració públic-privada com les "claus" per a la recuperació econòmica i social per la pandèmia del Covid-19, i també ha assenyalat la necessitat de viure en entorns urbans més humans, sostenibles, higiènics i saludables.

Ho ha dit en un seminari web sobre marca de ciutat 'Repensant la Marca de Ciutat en temps de Covid-19', organitzat de manera conjunta entre la Barcelona School of Management, centre adscrit a la UPF (titularitat de la Fundació IDEC), l'Ajuntament de Barcelona i Barcelona Activa.

"L'ADN de Barcelona juga un paper per definir aquest catalític moment, perquè les ciutats han de ser agents de primera magnitud, i disposar de més i millors eines, recursos i competències", ha assenyalat el regidor en la seva intervenció a l'inici del seminari web, en el qual també ha participat el degà de la UPF Barcelona School of Management, Oriol Amat.

Així mateix, en la mateixa sessió ha intervingut l'especialista en urbanisme i assessor de ciutats, el professor Greg Klark, en un seminari web en el qual han participat ponents de sis ciutats diferents i quatre universitats internacionals especialistes en Marca de Ciutat (City Branding), responsables de campanyes a Lisboa, Oslo, Londres i Tel-Aviv, entre uns altres.

La trobada ha abordat des de diferents perspectives aspectes de la gestió de la imatge i la reputació de les ciutats, que "es poden erigir com a factor clau per a la seva recuperació econòmica i social", guiada per un nou model de desenvolupament econòmic més segur, més saludable, més sostenible mediambientalment i més just socialment.

Contador