BARCELONA, 21 jul. (EUROPA PRESS) -
El primer tinent d'alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, ha subratllat aquest dimarts la innovació i la collaboració públic-privada com les "claus" per a la recuperació econmica i social per la pandmia del Covid-19, i també ha assenyalat la necessitat de viure en entorns urbans més humans, sostenibles, higinics i saludables.
Ho ha dit en un seminari web sobre marca de ciutat 'Repensant la Marca de Ciutat en temps de Covid-19', organitzat de manera conjunta entre la Barcelona School of Management, centre adscrit a la UPF (titularitat de la Fundació IDEC), l'Ajuntament de Barcelona i Barcelona Activa.
"L'ADN de Barcelona juga un paper per definir aquest catalític moment, perqu les ciutats han de ser agents de primera magnitud, i disposar de més i millors eines, recursos i competncies", ha assenyalat el regidor en la seva intervenció a l'inici del seminari web, en el qual també ha participat el deg de la UPF Barcelona School of Management, Oriol Amat.
Així mateix, en la mateixa sessió ha intervingut l'especialista en urbanisme i assessor de ciutats, el professor Greg Klark, en un seminari web en el qual han participat ponents de sis ciutats diferents i quatre universitats internacionals especialistes en Marca de Ciutat (City Branding), responsables de campanyes a Lisboa, Oslo, Londres i Tel-Aviv, entre uns altres.
La trobada ha abordat des de diferents perspectives aspectes de la gestió de la imatge i la reputació de les ciutats, que "es poden erigir com a factor clau per a la seva recuperació econmica i social", guiada per un nou model de desenvolupament econmic més segur, més saludable, més sostenible mediambientalment i més just socialment.
El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona