Publicat 15/06/2021 17:58CET

Barcelona teixeix aliances amb París per atreure un "turisme francès de qualitat"

El primer tinent d'alcalde de Barcelona, Jaume Collboni; la directora general de Turisme de Barcelona, Marian Muro; el regidor de Turisme i Indústries Creatives de Barcelona, Xavier Marcé; l'alcalde de Sevilla, Juan Espases, en un acte a París.
AYUNTAMIENTO DE BARCELONA

Collboni i Muro viatgen a la capital francesa per presentar la marca Barcelona-Sevilla

BARCELONA, 15 juny (EUROPA PRESS) -

El primer tinent d'alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, s'ha desplaçat aquest dimarts a París per expressar el seu suport al sector del turisme i presentar la capital catalana com una "destinació oberta, segura i preparada per atreure turisme francès de qualitat".

En un acte a la capital francesa, Collboni, la directora general de Turisme de Barcelona, Marian Muro; el regidor de Turisme i Indústries Creatives de Barcelona, Xavier Marcé; l'alcalde de Sevilla, Juan Espadas; i l'ambaixador d'Espanya a França, José Manuel Albares, han presentat la marca Barcelona-Sevilla a 80 agents i operadors especialitzats, ha informat l'Ajuntament en un comunicat.

En concret, han presentat l'acció conjunta que han impulsat Barcelona i Sevilla per promocionar-se al mercat francès com una destinació turística "de qualitat" amb trets compartits i incentivar així que en un mateix viatge els turistes visitin totes dues ciutats.

Collboni ha defensat que "Barcelona està oberta i preparada per rebre visitants de qualitat" i ha assegurat que és una ciutat segura que ha aprofitat l'aturada turística per repensar la seva oferta sota el guiatge dels sectors més afectats per la pandèmia, en les seves paraules.

"Accions promocionals decidides com la que avui s'ha fet a París contribuiran a reactivar de la manera més ràpida possible el sector i que les persones puguin recuperar la seva ocupació", ha emfatitzat el primer tinent d'alcalde.

Així, Collboni ha valorat l'acció de promoció conjunta, perquè creu que Barcelona i Sevilla tenen molts punts de connexió, i ha assegurat que permetrà al visitant francès descobrir "el que les uneix, la creativitat, que es basa en la gastronomia, la cultura i l'arquitectura i entendre millor Espanya".

TURISME DE BARCELONA

Muro ha puntualitzat que "aquesta no és una fusió entre dues ciutats sinó un maridatge entre dues destinacions a través d'uns atributs que posen en comú per explicar la seva oferta al mercat exterior".

En aquest sentit, ha destacat que han triat París perquè és un mercat de proximitat que permet fer una acció que tingui un "cert retorn en un entorn encara amb unes certes restriccions" i perquè veuen la capital francesa com un punt d'arribada de turisme internacional de tot el món.

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2021 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés