Publicado 17/05/2021 15:44

Barcelona es promociona a tot Espanya i Europa en la primera campanya després de la pandmia

Barcelona es promociona al públic nacional i europeu en la primera campanya després de la pandmia.
TURISMO DE BARCELONA

L'Ajuntament preveu dos milions de turistes el tercer trimestre en relació amb els cinc del 2019

BARCELONA, 17 maig (EUROPA PRESS) -

Turisme de Barcelona ha presentat aquest dilluns la primera campanya de promoció de la ciutat des que va esclatar la pandmia per atreure visitants espanyols, anglesos, francesos, italians i alemanys amb el nom 'Barcelona com mai abans'.

El primer tinent d'alcalde, Jaume Collboni, ha remarcat en una roda de premsa que la ciutat "es troba en plena reobertura" i en una reactivació que ha d'anar acompanyada de la recuperació de turistes per incorporar riquesa a la ciutat.

El president de Turisme de Barcelona, Eduard Torres, est esperanat en vista de la recuperació del sector, tot i que ha recordat les prdues que s'han patit: "Volem que vingui el turisme que volem, de qualitat i sostenible".

CAMPANYA DE DANI ORVIZ

La campanya incideix a fer de la capital catalana una destinació aspiracional amb qualitat de vida, sostenible, creadora i emprenedora, a través d'un vídeo del poeta i videoartista Dani Orviz, guanyador de la Copa del Món París 2020 de Poetry Slam.

Orviz posa la seva veu a una histria sobre la recuperació i reactivació de la ciutat després del confinament, i que reivindica Barcelona com "una de les millors destinacions urbanes del món".

La campanya durar de maig a desembre i ser la primera que impulsa el consorci per atreure el turista espanyol i internacional des del 2016, com també la primera que de la mateixa manera s'adrea als dos públics.

L'Ajuntament preveu que durant el tercer trimestre arribaran a Barcelona dos milions de visitants, mentre que el mateix període del 2019 la xifra va ascendir als cinc milions de turistes.

TURISME DE QUALITAT

La directora de Turisme de Barcelona, Marian Muro, ha prioritzat captar turisme de qualitat: "No anirem a buscar tothom, sinó el públic que ens interessa".

El regidor de Turisme i Indústries Creatives de Barcelona, Xavier Marcé, ha celebrat que s'envi un missatge que destaca la competitivitat, la cultura, la creativitat i la vida dels barris de la ciutat per traar el seu "nou imaginari turístic".

El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona

Ajuntament de Barcelona


Barcelona Economies



Contingut elaborat amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona






www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés