Publicado 08/07/2020 17:09

Barcelona promociona la ciutat com a destinació gastronmica a Masterchef Celebrity

Samantha Vallejo-Nájero, Montserrat Ballarín, Jordi Cruz, Ada Colau, Jaume Collboni, Eduard Torres i Pepe Rodríguez
EUROPA PRESS

El rodatge s'emmarca en una acció de Turisme de Barcelona per atreure visitants de proximitat

BARCELONA, 8 jul. (EUROPA PRESS) -

Turisme de Barcelona ha presentat aquest dimecres un acord amb la productora de Masterchef per rodar una de les proves d'exteriors de Masterchef Celebrity a la Rambla, davant la faana del mercat de la Boquería, amb l'objectiu de promocionar la ciutat com a destinació gastronmica.

Abans de la sessió de rodatge, l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau; el primer tinent d'alcalde, Jaume Collboni i el president de Turisme de Barcelona, Eduard Torres, han compartit impressions amb els presentadors del concurs, els restaurador Samantha Vallejo-Nájera, Pepe Rodríguez i Jordi Cruz.

Colau ha assegurat que Barcelona s'associa a la gastronomia de primer nivell i com una destinació molt atractiva, i ha recordat que la capital catalana ser Capital de l'Alimentació Sostenible en 2021, i que posar l'accent en la divulgació i pedagogia de l'alimentació saludable i sostenible.

Aquest rodatge, que correspon al capítol 9 de la cinquena temporada de Masterchef Celebrity, es preveu emetre al novembre, i es tracta d'una de les primeres accions del pla de Turisme de Barcelona per atreure turisme local, nacional i de proximitat, amb l'objectiu de reactivar l'economia vinculada al turisme.

Torres ha explicat que el sector empresarial de la ciutat s'ha implicat en la logística i organització de l'esdeveniment, que han pagat les despeses d'hotels, restaurants i transports pels prop de 65 persones que integren l'equip de rodatge, que s'ha ests durant dos dies --aquest dimarts i dimecres--.

"És un acte important perqu situa la gastronomia com un eix molt important per a la promoció de la ciutat. Promoció que en els últims anys no s'havia fet. Les coses anaven molt bé i estvem més ocupats en com gestionar el turisme que ja rebíem. Ara el nostre treball torna a ser la promoció", ha expressat Torres.

A l'acte també han assistit la directora de Turisme de Barcelona, Marian Muro, que ha dit que la ciutat ha de tornar a situar-se en el mapa de les grans convocatries i candidatures, i per escollir "el client que vol", així com la regidor de Comer i Mercats, Montserrat Ballarín, i el regidor de Turisme i Indústries Creatives, Xavier Marcé, que ha dit que la formació en restauració a Barcelona és de primer nivell.

31 ESTELS MICHELIN

Turisme de Barcelona ha destacat que aquest concurs de cuina de RTVE té 3,5 milions d'espectadors de mitjana i s'emet en 55 pasos, i que entre els membres del jurat es troba el xef catal Jordi Cruz, nascut a Manresa (Barcelona) i titular del restaurant baC de Barcelona, que compta amb tres estrelles Michelin.

Cruz ha assegurat que és un privilegi per al programa cuinar en la Rambla davant la Boqueria: "Tant de bo ens tots siguem capaos de mostrar la qualitat i el gran nivell amb el compte avui la gastronomia catalana al món", i ha afegit que la ciutat és reconeguda internacionalment per la qualitat de la seva gastronomia, ja que compta amb 31 estrelles Michelin repartides en 22 restaurants.

El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona

Ajuntament de Barcelona


Barcelona Economies



Contingut elaborat amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona






www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés