Publicado 23/05/2022 18:24

Barcelona Activa impulsa una nova campanya per donar a conixer els serveis que ofereix

El cartell de la nova campanya de Barcelona Activa
BARCELONA ACTIVA

La xifra d'usuaris atesos va augmentar un 18% el 2021 respecte al 2018

BARCELONA, 23 maig (EUROPA PRESS) -

L'agncia de promoció econmica de l'Ajuntament de Barcelona, Barcelona Activa, ha impulsat la nova campanya 'Barcelona Activa et connecta' amb la qual vol donar a conixer els serveis que ofereix a la ciutadania i empreses.

La intenció de la campanya és oferir els recursos de l'agncia "per emprendre, impulsar un negoci, formar-se o trobar ocupació", ja que són els principals mbits d'actuació d'acord amb els interessos dels usuaris, segons ha informat Barcelona Activa aquest dilluns en un comunicat.

A més a més, pretén donar-se a conixer a les persones que encara no han participat en algun dels seus programes i serveis, i incrementar la seva interacció amb l'organització; d'aquesta manera, des d'aquest dilluns fins al juliol, la campanya tindr com a suports comunicatius banderoles i cartells per tota la ciutat.

El primer tinent d'alcalde i president de Barcelona Activa, Jaume Collboni, ha destacat que l'objectiu és "continuar acompanyant persones i empreses per construir una ciutat millor, amb més preparació i amb totes les eines necessries que els aporta" l'agncia municipal.

"Ho fem amb una mirada global i també tenint en compte la realitat dels barris i la proximitat, amb la voluntat d'arribar a tothom", ha subratllat.

EL 74% CONEIX BARCELONA ACTIVA

Segons l'Enquesta mnibus Municipal, elaborada entre mar i abril del 2022, un 74% dels barcelonins coneix Barcelona Activa, principalment per la via del boca-orella, amb persones que han participat en programes i serveis i les han recomanat.

Els serveis més coneguts són l'orientació i el suport a la recerca d'ocupació (42%), els cursos de formació (32%) i el suport a la creació i creixement d'empreses (32%).

El nombre de persones ateses ha augmentat aquests anys amb un increment del 18% el 2021 respecte al 2018, i més del 60% dels participants en activitats de formació tecnolgica i serveis per emprendre tenen estudis universitaris, menys del 40% a serveis i programes d'ocupació.

Quant a nivell territorial, al districte de Nou Barris és on més ha augmentat la participació (+31%), i també a Horta-Guinardó (+22%) i a Sants-Montjuc (+23%).

A més a més, la irrupció de la pandmia i la digitalització de serveis han donat entrada a un nombre més gran d'usuaris de l'rea metropolitana i la resta de Catalunya.

El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona

Ajuntament de Barcelona


Barcelona Economies



Contingut elaborat amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona






www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés