Publicat 04/02/2014 11:50

CC.OO. avisa al Govern central que a més de reduir l'atur cal millorar els salaris

Ignacio Fernández Toxo
EUROPA PRESS

MADRID 4 febr. (EUROPA PRESS) -

El sindicat CC.OO. ha advertit aquest dimarts al Govern que a més que es redueixi el nombre de desocupats cal que comencin a millorar les condicions dels quals ja tenen una feina.

En un comunicat a propòsit de les dades d'atur i afiliació a la Seguretat Social del mes de gener, el sindicat recalca que els salaris, després d'un ampli període de retallades, "han de començar a millorar i a ajudar a dinamitzar la demanda interna".

"És incomprensible que una persona amb feina pugui viure en unes condicions pròximes a la pobresa", emfatitza el sindicat dirigit per Ignacio Fernández Toxo.

Finalment, CC.OO. assenyala que "seguir apostant per llocs de treball precaris i mal retribuïts no va a solucionar el greu problema d'atur i l'augment de l'exclusió social que ve patint Espanya".

Contingut patrocinat