Actualitzat 05/12/2018 17:56

Vintage Trouble, Deluxe i La Casa Azul actuaran en el Black Music Festival 2019

Els nord-americans Vintage Trouble
BLACK MUSIC FESTIVAL

GIRONA 5 des. (EUROPA PRESS) -

Els nord-americans Vintage Trouble i els francesos Deluxe actuaran en el XVIIIè Black Music Festival, que se celebrarà a diversos escenaris catalans al febrer i març del proper any, juntament amb Deluxe, La Casa Azul, Ramon Mirabet, Morgan, Zelada i Paula Valls, ha explicat en un comunicat aquest dimecres el festival.

El 27 de febrer es podrà veure Zelada a Luz de Gas de Barcelona, mentre que l'1 de març actuarà a La Mirona de Salt (Girona) La Casa Azul, un escenari on l'endemà pujarà Morgan i Deluxe.

El 9 de març serà el torn de Vintage Trouble, també a La Mirona, on també es podrà sentir Ramon Mirabet el 16 del mateix mes, mentre que Paula Valls pujarà a l'escenari del Teatre de Bescanó (Girona) el dia 10.

Contingut patrocinat