Actualitzat 23/04/2013 14:29

Sant Jordi.- Espinosa exalça entre firmes la "màgia" de la Diada i rebutja veure's com a favorit

Recorda que li van amputar la cama un 23 d'abril i diu que "les pèrdues poden ser guanys"

Albert Espinosa firma libros en Sant Jordi
EUROPA PRESS

BARCELONA, 23 abr. (EUROPA PRESS) -

L'escriptor català Albert Espinosa ha exalçat aquest dimarts la "màgia que es respira" durant la diada de Sant Jordi durant la firma del seu últim llibre 'Brúixoles que busquen somriures perduts' (Grijalbo), i ha rebutjat veure's com a favorit per a liderar les vendes literàries de la jornada.

Davant de centenars de persones que esperaven per aconseguir la seva còpia, Espinosa ha afirmat a Europa Press que "Sant Jordi és un dia per gaudir, una festa preciosa que cal viure amb intensitat", i ha animat tots els catalans a regalar roses i llibres.

L'escriptor ha recordat que li van amputar la cama un 23 d'abril, per la qual cosa "a més de ser Sant Jordi és també com un aniversari", i ha apostat per fixar-se en els aspectes positius de les adversitats.

"Les pèrdues poden ser guanys perquè el mateix dia que vaig perdre la cama vaig ser anys més tard l'autor més venut", ha afegit, en al·lusió al Sant Jordi del 2011, quan va ser líder de vendes amb el seu llibre 'Si em dius vine ho deixo tot... Però digue'm vine' (Grijalbo).

La cua ja superava el centenar de persones un quart d'hora abans que comencés la firma de llibres, a les 11 hores, sobretot d'adolescents que comentaven l'últim capítol de la sèrie televisiva 'Polseres Vermelles', dirigida per Espinosa i que aquest dilluns va culminar la seva segona temporada.

"És molt bonic i un orgull que tanta gent et mostri el seu afecte", ha valorat Espinosa, que no ha parat de fotografiar-se amb els seus fans, que agraïen a Espinosa que hagi apropat de manera amable a la societat el càncer i les seves repercussions.

Contingut patrocinat