Actualitzat 18/06/2014 14:44

Pixar construeix el seu escenari virtual més gran fins avui a l'animació 'Inside out'

Producción de Pixar 'Inside Out'
PIXAR

BARCELONA, 18 juny (EUROPA PRESS) -

La productora cinematogràfica Disney Pixar ha construït el seu escenari virtual més gran fins avui a la pel·lícula animada 'Inside Out', segons ha explicat aquest dimecres el productor de la pel·lícula, Jonas Rivera, en una presentació paral·lela al congrés CineEuropa.

'Inside out', que s'estrenarà el 2015, intentarà explicar el motiu pel qual els nens es tanquen en si mateixos i tenen les seves emocions descontrolades una vegada es converteixen en adolescents.

Segons Rivera, la idea se'ls ha passat pel cap després que un dels seus col·legues es preguntés a si mateix què és el que passava pel cap de la seva filla d'11 anys i quin era el motiu pel qual havia passat de ser una nena riallera a una adolescent tancada en si mateixa.

Per abordar l'assumpte, Pixar s'ha centrat en la ment de la protagonista, Riley, on conviuen les seves emocions --Alegria, Por, Tristesa, Disgust i Ràbia-- que mantenen la petita estable, cosa que canviarà quan Alegria i Tristesa es barallin i acabin perdudes accidentalment en la ment de la petita.

"Riley és una barreja d'Amelie i Bugs Bunny", ha explicat Rivera entre rialles, i ha afegit que la seva personalitat s'ha basat en les millors característiques de les filles dels seus companys d'equip.

Malgrat el vast oceà de 'Buscant en Nemo' i de l'espai de 'Wall-e', "l'escenari més gran que Pixar ha construït fins avui és a la ment d'una nena d'11 anys", ha comentat Rivera, i ha assenyalat que és possible que al film final no s'hi arribi a veure ni una tercera part del que s'ha projectat.

EMOCIONS

Rivera ha explicat que per elegir quines emocions seleccionaven per fer el film, que es personaran i seran les verdaderes protagonistes al llarg de la pel·lícula, van preguntar a molts experts i van decidir simplificar el número a cinc perquè la història fos més clara.

El disseny de les emocions s'inspira en objectes diferents; Alegria s'inspira en una estrella, la Por s'inspira en un nervi, la Tristesa està basada en una llàgrima, el Disgust copia un bròquil i la Ràbia s'assembla a un totxo.

El productor ha remarcat que el disseny d'aquests personatges és molt especial perquè la seva matèria "és bombollejant, efervescent", cosa que mai s'havia provat abans en la companyia i del qual estan molt orgullosos.

Ha comentat que el guió podrà llegir-se en diverses capes i que en aquest sentit serà sofisticat, ja que tant petits com adults podran trobar missatges diferents dins de l'obra.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés