Publicat 06/04/2014 12:13

Els emprenedors Mr.Wonderful animen a convertir-se en empresari a 'La teva idea mola'

Angie y Javi, autores de 'Tu idea mola'
MR.WONDERFUL

BARCELONA, 6 abr. (EUROPA PRESS) -

Els joves emprenedors Angie Cabal i Javi Aracil, alter ego de l'empresa Mr.Wonderful, animen als microemprenedors a tirar endavant els seus projectes al llibre il·lustrat 'La teva idea mola' (Lunwerg), on ella ha elaborat els textos i ell els dissenys.

En una entrevista d'Europa Press, han explicat que la seva filosofia es basa en la idea que "el més important és intentar-ho", tot i que potser no sigui la idea encertada, però sempre cal provar-ho.

"Hi ha 1.000 llibres sobre com muntar una empresa, però aquest és sobre com no decaure", han explicat Angie i Javi, que asseguren que el seu valor afegit és el ser molt positius i pròxims.

Tenen molt clar que el seu llibre es dirigeix a microemprenedors que estan arrencat els seus projectes, i no a grans inversors, i aclareixen que el seu llibre no versa sobre com s'elabora un 'business pla', sinó que més aviat dóna pautes globals a seguir.

AUTOAJUDA?

Tot i que no tenen la intenció d'inscriure's en l'autoajuda, admeten que els seus lectors els llegeixen des d'aquesta perspectiva amb un punt 'coaching', i conclouen que 'La teva idea mola' és "autoajuda, però divertida".

La seva filosofia passa també per acceptar el fracàs com un amic incòmode, ja que és el que dóna les pautes per seguir endavant, amb la filosofia nord-americana en la qual els errors susciten gairebé copets a l'esquena, contràriament a com s'accepten a Europa.

Insisteixen també en la necessitat "d'enamorar-se" de la idea de negoci, ja que costarà molt treball treure-la endavant i defensar-la en els contextos de màxim cansament, expliquen.

Tot i això, aquesta comesa no ha de fer oblidar la necessitat de viure, reivindiquen, ja que després d'haver engreixat uns 10 quilos i treballar fins a les 3 de la matinada han après que cal imposar-se uns horaris i gestionar-se molt bé el temps.

La història d'aquesta parella empresarial, i sentimental, va començar amb el disseny al seu càrrec d'unes invitacions de casament que, van generar tanta demanda posterior que tots dos van decidir deixar els seus treballs i provar amb aquest negoci.

Ara l'empresa suma 22 persones encarregades de la producció i disseny de diversos articles, com tasses i llibretes, que té com emblema oferir "frases molt virals".

Aquests productes estan en 450 punts de venda, com la Fnac, el Corte Inglés i Natura, i ara treballen per introduir-se al mercat internacional, expliquen.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés