BARCELONA, 23 Dic. (EUROPA PRESS) -
La segona edició de la campanya 'Escena 25' ha permès a joves d'entre 18 i 25 anys accedir a 12.848 entrades d'espectacles, una xifra que s'ha incrementat un 52% respecte l'any passat segons ha informat aquest dimarts la Conselleria de Cultura.
La Generalitat ha promogut el projecte en col·laboració amb teatres, auditoris i sales de concerts de 38 municipis catalans, així com 84 promotors culturals.
'Escena 25' ha posat en contacte als 35.703 joves registrats al web, on s'han ofert 1.276 sessions de 29 espectacles d'arts escèniques i música en viu que han tingut lloc a 103 sales entre els mesos d'octubre i novembre.
La campanya té com a objectiu millorar l'accés dels joves a la cultura, descobrint els equipaments i la seva programació, així com conèixer les preferències culturals d'aquest col·lectiu.
Els joves que han participat podran obtenir aquest mes de desembre l'abonament cultural 'TR3SC' per 1 euro, a més de participar en un grup de prescriptors creat perquè es recomanin entre ells els espectacles.