ANDORRA LA VELLA (ANDORRA), 29 gen. (EUROPA PRESS) -
L'Andorra Shopping Festival, una proposta d'oci i compres impulsada des d'Andorra Turisme, va millorar les seves xifres l'any passat respecte a l'edició anterior, amb un increment del 12,2% de visitants, i ha superat en 8 punts percentuals les previsions inicials.
Entre l'1 i el 15 de novembre, el període durant el qual es va celebrar el festival, van visitar el país 278.106 persones, de les quals 81.562 van passar-hi la nit: un 13,5% més que l'any anterior durant aquestes mateixes dates, informa Andorra Turisme en un comunicat.
Aquests increments van marcar les xifres d'ocupació hotelera de tot el mes de novembre, perqu van créixer gairebé deu punts en comparació del 2017.
Durant l'Andorra Shopping Festival es van celebrar concerts a l'aire lliure, espectacles, tallers infantils, exposicions 'street art' i les jornades gastronmiques Andorra a Taula.
Aquest esdeveniment s'ha celebrat en sis ocasions i el ministre de Turisme, Francesc Camp, ha destacat, durant la roda de premsa per informar del balan, que la del 2018 va ser de les millors.